Ni kon Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Bildet blir større om du trykker Har og en ute som heter høstbilde av min hund. Fint med kommentarer. Hva med dette: ISO 200, f4, 1/400, Ikke spotmåling med den i midten på d80 (hva nå enn den heter) Nikon d80 og Nikon Nikkor 85mm 1.8 Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Er det en AmBull ? Kule hunder, og ikke det en ser mest av her til lands Kritikk lar jeg andre ta seg av... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Det er Ambull. Og eiern er like sprek Sammen er vi dynamitt og eier Frognerparken Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Synes det passer dårlig at bilde er oppned(?) men virker som et stilfult bilde... men som sagt det så ikke bra ut på den måten Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg syntes det var kreativt og spennende at bildet var snudd 180 grader. Isteden for at jeg prøver å snu meg selv 180 grader for å se hundens ansikt på en normal måte. Uten dette hadde ikke bildet vært like spennende. Så du har vært flink til å eksperimentere. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg syns hele bildet ble veldig rart med bildet opo/ned Jeg måtte lagre bilde og snu det for og egentlig se hvordan det var Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Øyvind, Dette er et av dine bedre bilder. Stilig at du har snudd bildet opp ned; men det fungeret godtriktige veien også! Tom Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ble faktisk litt småskremt av bikkja di jeg. Likte bildet. Fine farger. Spenstig eksperimentering Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Øyvind, Dette er et av dine bedre bilder. Stilig at du har snudd bildet opp ned; men det fungeret godtriktige veien også! Tom takker. Syns det er letter å treffe riktig med nikkor linsa fremfor sigmaen :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå