WiSLE Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hei. Jeg har en laptop som ikke vil starte.. Windows starter i sikkermodus. Når jeg booter PC-en så kommer innlastningen helt vanlig, men så stopper plutselig PC-en og arbeide. Det ser ut til at PC-en booter windows fortsatt men dette gjør den da ikke (har latt den stå i 4timer og "loade") I loggen ( har kjørt bootlogg ) Lastet driver BTHidMgr.sys Driver ble ikke lastet inn ACPI enprosessor-PC Driver ble ikke lastet inn Bluetooth HID Manager Driver ble ikke lastet inn Bluetooth VComm Manager Driver ble ikke lastet inn Bluetooth AV Audio Driver ble ikke lastet inn Bluetooth SCO Audio Driver ble ikke lastet inn Lydkodeker Driver ble ikke lastet inn Eldre lyddrivere Driver ble ikke lastet inn Mediekontrollenheter Driver ble ikke lastet inn Eldre videoinnspillingsenheter Driver ble ikke lastet inn Videokodeker Driver ble ikke lastet inn Bluetooth Fax Modem Driver ble ikke lastet inn Bluetooth DUN Modem Driver ble ikke lastet inn Bluetooth LAP Modem Driver ble ikke lastet inn Bluetooth LAP Modem Driver ble ikke lastet inn Bluetooth Serial Port Driver ble ikke lastet inn Bluetooth Serial Port Driver ble ikke lastet inn Bluetooth Serial Port Driver ble ikke lastet inn Bluetooth Serial Port Driver ble ikke lastet inn Bluetooth Serial Port Driver ble ikke lastet inn Intel-prosessor Driver ble ikke lastet inn Microsoft vekselstrømsadapter Driver ble ikke lastet inn Batteri med Microsoft ACPI-kompatibel kontrollmetode Driver ble ikke lastet inn Batteri med Microsoft ACPI-kompatibel kontrollmetode Driver ble ikke lastet inn Mobile Intel® 915GM/GMS,910GML Express Chipset Family Dette ramser vidre opp mange drivere som ikke blir lastet inn... ink. grafikk drivere o.l Så fortsetter loggen, med alt ovenfor i repeat et par ganger.. Lastet driver \SystemRoot\System32\drivers\afd.sys Lastet driver \SystemRoot\system32\DRIVERS\netbios.sys Driver ble ikke lastet inn intelppm.SYS Driver ble ikke lastet inn \SystemRoot\System32\Drivers\PCIDump.SYS Lastet driver \SystemRoot\system32\DRIVERS\rdbss.sys Lastet driver \SystemRoot\system32\DRIVERS\mrxsmb.sys Driver ble ikke lastet inn CSR Bluetooth Device Driver ble ikke lastet inn CSR Bluetooth Device Driver ble ikke lastet inn \SystemRoot\system32\DRIVERS\imapi.sys Driver ble ikke lastet inn Fips.SYS Driver ble ikke lastet inn Intel-prosessor Driver ble ikke lastet inn Microsoft vekselstrømsadapter Driver ble ikke lastet inn Batteri med Microsoft ACPI-kompatibel kontrollmetode Driver ble ikke lastet inn Batteri med Microsoft ACPI-kompatibel kontrollmetode Driver ble ikke lastet inn Mobile Intel® 915GM/GMS,910GML Express Chipset Family Driver ble ikke lastet inn Mobile Intel® 915GM/GMS,910GML Express Chipset Family Driver ble ikke lastet inn Realtek High Definition Audio Driver ble ikke lastet inn Agere Systems HDA Modem Driver ble ikke lastet inn CSR Bluetooth Device Driver ble ikke lastet inn Texas Instruments PCIxx21 Integrated FlashMedia Controller Driver ble ikke lastet inn SDA-standard-kompatibel SD-vertskontroller osv.. Dette legger seg sammen med tidligere nevnte problemer, og alt går i loop et par ganger. Dette Driver ble ikke lastet inn Bluetooth Serial Port Lastet driver \SystemRoot\system32\DRIVERS\ndisuio.sys Driver ble ikke lastet inn \SystemRoot\system32\DRIVERS\rdbss.sys Driver ble ikke lastet inn \SystemRoot\system32\DRIVERS\mrxsmb.sys Lastet driver \SystemRoot\system32\DRIVERS\srv.sys Driver ble ikke lastet inn \SystemRoot\system32\DRIVERS\ipnat.sys Er slutten på logg filen. Noen som vet hva som kan ha skjedd her? ( Har ikke cd-rom på laptopen og får ikke sjekket med windows cd-en) Det jeg gjort; 1. Deaktivert alt i msconfig og prøvd og boote.. ( Services og applikasjoner ) 2. Gjennopprette til et tidligere utgangspunkt. 3. Kjørt Chkdsk 4. Defragmentert Noen som har noen tips til meg? evt. hva burde jeg gjør? Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 bumper denne, da det har gått rundt et døgn =( Jeg sliter fortsatt. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ser ut som om du mangler store deler av \System32-mappen. Eneste fornuftige å gjøre er å re-installere Windows. Jeg tror neppe du gidder å sitte timevis i CMD og pakke ut driver-filer fra en Windows-CD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå