nst Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Trenger et bra og stabilt nettverkskort med god rekkevidde, samt støtte for de nyeste standardene. Helst intrergrert da USB er unødvendig på en stasjonær pc. Har hatt best erfaring med Linksyns siden de er et underfirma av Cisco, men da bare på wifiroutere. Noen her som har gode tilbakemeldinger på kort de selv har kjøpt? Fant et til 500kr med en SVÆÆÆR antenne, ser ganske rå ut, men ikke vet jeg. Routeren er derimot dass, støtter bare WPA1, men har macsikkerhet i tillegg. Jeg syns at det trådløse systemet er beta uansett, har benyttet kabel, men vil gi det en ny sjanse grunnet diverse esnublinger i fylla og at dama har kablet nå som har medført et større hel*****. Har stålteip, men det ser ikke fint ut på et parkettgulv, derimot på TG er det greit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Dette støtter jo det meste. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg kjøpte nettopp en Buffalo WLI-TX4-G54HP (ethernet bridge) på shg.no, den har fått knall omtaler på newegg.com. Kjøpte den fordi jeg er dritt lei av å lete etter et trådløs kort som funker bra i Vista x64 og Linux. Linksys er omtrent anti Vista og x64, om du har det, bør du styre unna. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 At det også er det billigste aksesspunktet i prisguiden er vel heller ikke noe å klage på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå