Kneipp Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har innsett at det svært stillegående (vifteløs) 8600GT ikke holder mål hvis jeg skal ha sånn noenlunde flyt i 1360x768 oppløsning.. Det er sånn at jeg har en ordre fra komplett med vifter og diverse små snacks stående i "åpen" modus fortsatt. Lurer på om ikke jeg skal smelle til med ett skjermkort og... Noen som har tips om ett bra skjermkort rundt 2 lapper? Stillegående vifte er en fordel.. Mange takk for forslag Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Et 8800GTS 320M eller X2900Pro kan være et godt alternativ deromkring, vel? Sørg dog for at du har nok strøm i strømforsyningen, da spesielt x2900pro spesielt suger strøm Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Ja, har sett litt på 320m Koster litt over 2000 kr. Det er vel kanskje samme hvilken produsent man velger? XFX, Gainward etc.. Er det noenlunde samme støynivå? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Japp, bråkenivået er det samme, med mindre det er noen som har byttet ut referansekjøleren. Kommer ikke på noen i farta, så kjøp det billigste du finner. Om du synes du bråker så kan du putte på en av kjølerene til Thermalright. -G.G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå