ChrisNor Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hei. Eg har lasta ned oppsett frå tele2, men det kjem fram at pakkedatatilkopling ikkje er tilgjengeleg når eg går inn på nettlesaren. Det funka på gamle telefonen uten 3g. Lenke til kommentar
_troffen_ Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Prøv å velg netverk manuellt og bruk netcom (dersom telenor er valgt), det kan muligens løse problemet ditt... Lenke til kommentar
simson Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Tror jeg har et lignende problem. Opera Mini eller den innebygde nettleseren på mobilen lengre. Har lastet ned nytt oppsett fra Tele2, men fungerer fortsatt ikke. Tenkte det kunne være pga overgang til Netcom, men det står fortsatt ”Telenor – Tele2” som nett. Er det da vits å prøve netcoms innstillinger? Lenke til kommentar
Pillin Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Tror jeg har et lignende problem. Opera Mini eller den innebygde nettleseren på mobilen lengre. Har lastet ned nytt oppsett fra Tele2, men fungerer fortsatt ikke. Tenkte det kunne være pga overgang til Netcom, men det står fortsatt ”Telenor – Tele2” som nett. Er det da vits å prøve netcoms innstillinger? Du skal bruke Tele2s instillinger, men du kan bytte over til Netcom dekning. Dette gjør du (om hukommelsen er i orden) på many --> instillinger --> nettverk --> operatørvalg . Denne setter du til manuelt, telefonen søker litt og du skal kunne velge Netcom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå