olokai Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Heisann. Jeg kjøpte meg episode two på steam i går kveld. Fremdeles gir steam meg beskjed om at serverne dems er busy. Noe som er forferdelig irriterende. Noen andre som opplever dette? mvh Lenke til kommentar
jH- Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Du kan prøve å bare logge ut og inn igjen, det har en tendens til å ordne småproblemer. Hvis ikke det går, ta en kikk her: Steam - Troubleshooting Network Connectivity Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Heisann. Jeg kjøpte meg episode two på steam i går kveld. Fremdeles gir steam meg beskjed om at serverne dems er busy. Noe som er forferdelig irriterende. Noen andre som opplever dette? mvh Jeg har også kjøpt episode two, og det går tregt. Spiller en piratkopi mens jeg venter. Kan ikke se noe galt i det så lenge jeg har betalt. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Når det står at Steam-serverne er overbelastet, så har det ingenting å gjøre med trådstartes nettverkstilkoblig å gjøre. Har vært litt Steam-servertrøbbel i det siste - trolig på grunn av de nye spillene. Her kan du se en oversikt over antall brukere (husk at det er amerikansk tid). Du må belage deg på å enten vente, eller logge ut (change user) og logge inn igjen. :-) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Vi har en egen kategori for Half Life-serien. I tillegg finnes det en tråd om dette der: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=845003 Anbefale bruk av søkefunkjsjonen på forumet før du oppretter et nytt emne. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg