:utakt Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg sendte nettopp en PM til en bruker, men meldingen dukket ikke opp i "sent items" som det står her. Ikke under "meldingssporer" heller. Jeg har heller ikke fått svar på beskjeden, så jeg lurer litt på om funksjonen virker som den skal..? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det må vere haka av for at det skal skje, i boksane rett over «Send melding»-knappen. Desse er ikkje haka av som standard (iallfall ikkje i skina IPB Pro, Diskusjon.no og Hardware.no), trass i at det skulle verte gjort. Får håpe det vert ordna snart. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Skjønner. En annen ting er at det står "0 nye meldinger" oppe i hjørnet mitt, men jeg hadde faktisk fått en jeg ikke hadde lest. Barnesykdom i forbindelse med oppgraderingen? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg er også nysjerrig på om PM-funksjonen fungerer skikkelig. Har sendt flere pm'er til folk som ikke blir lest. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Slenger meg på denne også, fungerer PM? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (automatisk svar)Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. Slenger meg på denne også, fungerer PM?Ja det gjør de Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Til informasjon er et script som tar seg av oppdatering av "antall nye meldinger" på vei opp, så antallet PMs som er uleste bør snart stemme igjen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg