Derbixtreme Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Hei strever litt med min derbi r x-treme, og håper virkelig at noen har peil her.. dysa på mopeden er en dellorto PHVA 14 #110 , å føler at eg ikke får nok effekt av min høgt trimmede moped. Det sitter i en 28mm dellorto forgasser fordrevet mitt er 12t og bakdrev 52t (428). uansett, må gire så alt for mye, å plutselig er jeg oppe i 6 gir, å mopeden vil bare høgere og høgere i både turtall og fart, virker som om den vil opp et gir til, men har bare 6 selfølgelig. Av dette blir sykkelen varm, og temperatur-logoen bare blinker å blinker. Er litt lei av at det ikke fungerer slik som det skal, og håper noen kan komme også med et perfekt drev-tips for derbi Håper noen kan hjelpe en som ikke har peil her Endret 12. oktober 2007 av Derbixtreme Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 du trenger 15 eller 16 forran. Lenke til kommentar
Derbixtreme Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 du trenger 15 eller 16 forran. blir det drag eller toppfart? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 blir det drag eller toppfart? Sett på14 eller 15 tenners drev foran, og 48 bak. Da drar den dårligere, men toppfarten blir høyere og turtallet på motoren går mye ned. Sikker på at du har nok kjølevæske, og at det fungerer som det skal? Lenke til kommentar
Derbixtreme Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Sett på14 eller 15 tenners drev foran, og 48 bak. Da drar den dårligere, men toppfarten blir høyere og turtallet på motoren går mye ned. Sikker på at du har nok kjølevæske, og at det fungerer som det skal? jepp, kjølevæske har jeg nok av Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 blir det drag eller toppfart? toppfart Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Derbixtreme Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 takk skal dere ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå