McMuffin Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ønsker å koble til en bruker på LAN, men når jeg prøver å koble til får jeg opp et vindu der jeg skal taste inn passord. Har prøvd adminpassordet, men det funker ikke. Prøvde å aktivere gjestkontoen på PC-en jeg vil ha tilgang til, men da fikk jeg opp beskjeden: Du har kanskje ikke tillatelse til å koble til denne nettverksressursen. Påloggingsfeil! Brukeren har ikke fått innvilget påloggingstype for denne datamaskinen. Trenger hjelp fort! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) det har skjedd med meg mange ganger før og... husker ikke helt hva vi gjorde da... LAN-Party??(smart...) -har han på brannmur? -er det bare du som ikke får kontakt, eller er det bar to PC-er... -har du prøvd fast ip-adresse(tviler på at det hjelper, men det går ann å prøve) Endret 12. oktober 2007 av 2badle Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Skjer med alle maskinene av en eller annen grunn... Brannmur er av, prøvd med fast IP. Ingenting hjelper. Flere synspunkter? EDIT: Brukte et Windows 2003 script. Problemet løst Endret 12. oktober 2007 av SN25P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå