kmno4 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hei! Eg går tredje året i Vidaregåande skule, og er no byrja så smått å tenkje på kva eg skal ta meg til etter sommarferien. Har ei stund tenkt litt på å studere i England eit år, kanskje eit halvår. Engelsk språk, engelsk historie, etc. Kanskje ikkje mest for å få noko særleg fagleg utbyte, men mest for å gjere noko anna, få eit år i utlandet, lære å sosialisere meg med eit anna folk, anna mat, kultur osv. Også blir det jo sjølvsagt ein del turar på pub og fotballkamp:) Men til spørsmålet: Er det nokon som veit om gode skular i England. Erfaringar? Gjerne norske skular som evt gjer studiepoeng. Korleis fungerer skulane. Feriar? Semester? Eg veit svært lite om dette, berre at eg har lyst å vere i England ei stund, i staden for å byrje rett på utdanning her i Noreg. Tar i mot alle tips med stor takk! Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hør med ANSA. Ellers vil jeg anbefale å starte et seriøst studium med en gang, er du våken vi du lære mye om kultur og språk uansett hva du studerer. I tillegg tar det mye mer enn et halvt år å sette seg inn i kulturen. Under overflaten er den mer anderledes ennn mange tror. Dette er mine inntrykk etter selv å ha studert og arbeidet i mange år i utlendighet. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Du må forte seg å finne ut hva du skal da det ikke er så lenge igjen til søknadsfristen i England. Husker ikke datoene nå i hodet men søsteren min som studerer i england måtte sende inn søknadspapirene lenge før man skal i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå