NgZ Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Noe godt kommer det tydeligvis ut av å ha brukere på forumet som fortatt går på barneskolen. Fint gullkorn. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Verste er at gullkornet er 20 år gammel. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) å klapp igjen da for faen.emnetittel ikke god? og hvorfor i helvete skal jeg skrive 3 ord når 2 holder? haha... Rapporterte en tråd for brudd på treordsregelen for litt siden.En moderator la inn følgende svar Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Han fikk svar med en gang av en som sa seg uenig: Til han over.. nei emnetittelen er ikke lite beskrivende så slutt å spam forumet med sånn dritt. -.- jeg vet hva jeg hadde gjort om JEG var moderator hvertfall Enda bedre enn den denne tråden er bygd opp på. :!: Hva er det de tenker som skriver sånt? HAHA! havnet i noen lunde samme felle engang jeg også, Sjekk: Jeg fikk på pm: det var litt for lang signatur på deg da... Jeg svarte : hmm ? Mener du jeg har for lang sig ? Endret 14. november 2007 av Phinex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hehe, klart et guldkorn. (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå