Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) kanskje ikke verdens smarteste kommentar... har sett slike mange ganger selv på anythingbutipod, en eller annen tilsynelatende from tulling som stritter imot reglene og går helt amok. Senest i går var det en kinesisk ape som registrerte seg for å poste ads til seg selv, ble banna, og registrerte seg på nytt - tre ganger. Enden av den historien er at jeg posta en sticky som advarte alle mot å handle fra said fyr, det var siste gang vi så han. Poenget er, best å bøye seg uansett hva man blir snakket til for, for man vinner ikke en slik kamp uansett Endret 19. oktober 2007 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Haha, for en genial kommentar! Vet noen hva moderator svarte? Hva som skjedde med stakkaren? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 huff, ikke det lureste svaret jeg har sett akkurat, men det ga meg en god latter da Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Haha, for en genial kommentar! Vet noen hva moderator svarte? Hva som skjedde med stakkaren? Et søk fortalte meg at tråden ble stengt rimelig raskt, og kun en forumbruker rakk å plukke fram snacks før det "braket" løs. Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Haha, for en genial kommentar! Vet noen hva moderator svarte? Hva som skjedde med stakkaren? Et søk fortalte meg at tråden ble stengt rimelig raskt, og kun en forumbruker rakk å plukke fram snacks før det "braket" løs. Vel, vel.... Uansett så var det utrolig morsomt å lese, haha Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ha! Det samme gjentar seg i neste tråd, men denne gangen er komentaren: nisse get a life Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Rapporterte en tråd for brudd på treordsregelen for litt siden. En moderator la inn følgende svar Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Han fikk svar med en gang av en som sa seg uenig: Til han over.. nei emnetittelen er ikke lite beskrivende så slutt å spam forumet med sånn dritt. -.- jeg vet hva jeg hadde gjort om JEG var moderator hvertfall Lenke til kommentar
Groening Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Rapporterte en tråd for brudd på treordsregelen for litt siden.En moderator la inn følgende svar Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Han fikk svar med en gang av en som sa seg uenig: Til han over.. nei emnetittelen er ikke lite beskrivende så slutt å spam forumet med sånn dritt. -.- jeg vet hva jeg hadde gjort om JEG var moderator hvertfall Enda bedre enn den denne tråden er bygd opp på. :!: Hva er det de tenker som skriver sånt? Endret 31. oktober 2007 av Groening Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Haha!! Genialt svar Link til tråden? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Dette er rett og slett hysteriskt. Rart at ikke slikt skjer oftere egentlig. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg ville tro dette skjedde en til to ganger daglig med et så aktivt forum, jeg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 kanskje ikke verdens smarteste kommentar... har sett slike mange ganger selv på anythingbutipod, en eller annen tilsynelatende from tulling som stritter imot reglene og går helt amok. Senest i går var det en kinesisk ape som registrerte seg for å poste ads til seg selv, ble banna, og registrerte seg på nytt - tre ganger. Enden av den historien er at jeg posta en sticky som advarte alle mot å handle fra said fyr, det var siste gang vi så han. Poenget er, best å bøye seg uansett hva man blir snakket til for, for man vinner ikke en slik kamp uansett Me har ein eller fleire som vart utestengt (banna) frå forumet for 1½ år sidan. I etterkant har vedkommande oppretta ørten nye kontoer for å kome med sin propaganda. Dei blir utestengt før det går alt for lang tid sidan dei lett kan identifiserast og bli luka ut, men eg er litt imponert over kor stor innsats nokre er villig til å legge ned for å rakke ned på andre konsoller (er snakk om konsollkrig her, PS3 vs Xbox360) og rose sin eigen favoritt opp i skyene. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Herregud så sinnsykt bra Ler enda! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det er helt utrolig hvor seriøst folk tar et forum egentlig. Nesten som det skulle handle om liv og død, he he. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 det er da mye mer alvorlig enn som så! Til han over.. nei emnetittelen er ikke lite beskrivende så slutt å spam forumet med sånn dritt. -.- :!: Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) WTF?!? Jeg leste jo i Snedige ting du lurer på-tråden. Endret 13. november 2007 av Xecuter88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå