gorber Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 å klapp igjen da for faen.emnetittel ikke god? og hvorfor i helvete skal jeg skrive 3 ord når 2 holder? haha... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hahah, er nok ikke det lureste å gjøre. Satt og leste originaltråd nettopp Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 IQ-klatt :!: What he said. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Haha den var genial. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Haha snakk om å bæsje på leggen! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Gjorde engang noe lignende, bare at det egentlig ikke var så likt og da fikk jeg 10% advarsel av den moderatoren siden han var så ... (send pm hvis du vil vite resten av setningen). EDIT: Kan moderatorer lese mine PM's? Endret 13. oktober 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hvis det virkelig er nødvendig så kan helt sikkert adminene lese dine PMer ja... Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Tror ikke mange moderatorer bryr seg i grunn. HVIS de gjør det er de vell egentlig ganske skada. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Gjorde engang noe lignende, bare at det egentlig ikke var så likt og da fikk jeg 10% advarsel av den moderatoren siden han var så ... (send pm hvis du vil vite resten av setningen).EDIT: Kan moderatorer lese mine PM's? Trur ikkje slutten av setningen er det luraste å skrive nei. Hvis det virkelig er nødvendig så kan helt sikkert adminene lese dine PMer ja... Det blir svært sjeldan gjort, kun i tilfeller med særs stor grunn. Tror ikke mange moderatorer bryr seg i grunn. HVIS de gjør det er de vell egentlig ganske skada. Såda, ingen her som er skada vel? Det er ikkje alltid snakk om ein bryr seg, men om kva haldningar ovanfor andre brukarar av forumet (moderatorar inkludert) som er ønskelege. Humra godt for meg sjølv når eg såg innlegget sitert i førstepost. Endret 13. oktober 2007 av Zeph Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Såda, ingen her som er skada vel? Nei da Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Morsomt. Hadde vært gøy å vite om det skyldes store problemer med autorieteter eller rett og slett mangel på aktivitet i topplokket. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hmm... Hvorfor må det være 3 ord hvis det holder med ett? Men var vel ikke det lureste å si nei... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 haha... Haha, så sykt bra! :!: Lenke til kommentar
Groening Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Tror ikkje han har fått med se så mange av normene på forumet enda. :!: Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 hmm.. Kan se for meg et scenario der nevnte unge blir mektig eid i nær framtid i forhold til inleggets tidspunkt. Flere enn meg som sitter igjen med samme tanke her? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jada, her hadde man lest retningslinjene før man meldte seg inn ja :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå