Zachzi Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Heisann. Jeg har tenkt å kjøpe meg nytt hk,cpu og ram, men ikke skjermkort enda da jeg vil vente på Geforce 4. Men da jeg så spesifikasjonene på det kommende Geforce 4 så er jo det 8X AGP. Er det noen HK i dag som støtter 8X agp? Hvis ikke, noen som vet når det kommer? -Zachzi Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Jeg vet ikke svaret på spørsmålet ditt, men vil legge til et ekstra spørsmål. Hovedkortet mitt støtter AGP Pro. Finnes det skjermkort som har dette. Det er nemlig en ekstra strømkontakt beregnet på AGP Pro kort! Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 sjekk ut denne linken. http://www.hardware.no/nyheter/jan02/sis_chipsett.html tror det kan gi deg et lite hint om når det kommer Lenke til kommentar
Danny Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 jepp kommer i mai kansje,uansett så håper jeg det ikke suger som agp 4x,agp4x er langt fra dobelt så rask som 2x,uanset så blir nok gf4 bakovercomptiable Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 AGP 8X er ikke verdt å vente på IMHO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå