chokke Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Du er ikke alene om å ha alternativ smak. Er den eneste som hører på trance på skolen min og må si det er jækla irriterende å høre på "De kule" si at "dunk-dunk" man kan lage på 10 min er dårlig og de skjærer alt over en kam, Techno.Selv om de hører på metal da så må jeg komme å si at å dundre løs på en gitar, skrike inn i micen og tromme litt ikke er noe særlig vanskeligere . Går veldig mye i listepop og. Når Rihanna - Umbrella tas av lista er det plutselig ingen som har den på spillern lenger, når nesten alle hadde den når den lå på "topp". Du sier at alle kjærer "dunk-dunk" musikk under en kam, trance. Og deretter sier du at metal er å dundre litt på gitaren, skrike inn i micen og tromme litt. Nei nå kjærer du også metal under en kam, hvis jeg har forstått innlegget ditt riktig. Du har nok misforstått. Det jeg mente var at det de definerer som trance er "dunk-dunk". Så svarer jeg på den tiltalen dems med at metal (som de hører på) er bare dundring på trommer og gitar og skrike i miccen. Jeg er fullt klar over at det ikke er det, men ignorant skal ignorant fordrives. Lenke til kommentar
kiladeth Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 jeg bryrmeg ikke hva andre hører på. folk flest har såpass upersonlig forhold til musikken at den ikke sier en dritt om dems personlighet uannset. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det finnes nok utrolig mange som bryr seg om hva andrer hører på, så de kan høre på det samme og være like kul. Heldigvis er ikke jeg sånn og har en orginal musikksmak Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Heldigvis er ikke jeg sånn og har en orginal musikksmak Hva er definisjonen på en 'orginal musikksmak'? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Er jo bare slik at det er Rap og RnB som er "inn" for tiden. Angående det, jeg må si at jeg synes det virker som metal er mer eksponert enn noensinne. Her på forumet er det jo nærmest overvekt av metalfolk. Ikke at hiphop(o.l.) ikke er i vinden om dagen, men det virker som om mer enn én sjanger er i oppseiling. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg bryr meg ikke om hva andre hører på, så lenge de respekterer min musikksmak uten å kritisere den. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Heldigvis er ikke jeg sånn og har en orginal musikksmak Hva er definisjonen på en 'orginal musikksmak'? Orginal er ikke engang et ord. Lenke til kommentar
Shivaspace92 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 ja folk bryr seg om hva andre hører på hvertfall her jeg bor... Lenke til kommentar
athorb Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hvorfor bryr folk seg egentlig om at andre bryr seg om hva de hører på? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Det er en ting jeg også lurer på. Får ofte slengt kommentar fra 'bedrevitere' om at musikken jeg hører på(hiphop) er så dårlig(mainstream, wannabe, osv osv). Slike utsagn går mer på uvitenhet enn erfarenhet, og jeg velger å ikke ta meg nær. Jeg liker ikke death metal, men for all del, jeg har ingen problemer med at noen vil høre på det. Lenke til kommentar
Metalinia Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Er jo forskjellig fra person til person hvor mye man bryr seg om hva andre hører på, men personlig så liker jeg å høre om andres musikksmak, mest fordi det er kjekt å finne folk som har en smak som kanskje minner om din egen, da er det lettere å anbefale sanger osv. Men det er også interessant å høre hvilke sjangre folk hører mest på og slikt. Selv så kan jeg ærlig si at rap og hip hop ikke er noe for meg, men det er min personlige mening, så jeg har ikke noe i mot de utallige som hører på det, er tross alt bare snakk om forskjellig smak Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 jeg som metal fan blir rimelig lei av å høre dritt om musikk sjangeren min. er jo totalt ulovelig med rock/metal på fester. lett metal som susperia, soilwork er alltid no no, til tider nekter folk også guns'n roses osv. dette er som oftest folk som på liv og død skal høre på rap, hip hop osv så ja, jeg takler ikke demmusikk sjangrene. dem "diskriminerer" jo alt annet. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 jeg som metal fan blir rimelig lei av å høre dritt om musikk sjangeren min.er jo totalt ulovelig med rock/metal på fester. lett metal som susperia, soilwork er alltid no no, til tider nekter folk også guns'n roses osv. dette er som oftest folk som på liv og død skal høre på rap, hip hop osv så ja, jeg takler ikke demmusikk sjangrene. dem "diskriminerer" jo alt annet. Jeg er en kar som hører på det mest untatt trance, rap, hip-hop. Er spesielt glad i metal. Men samtidig kan jeg forstå at folk som ikke liker denne sjangeren vil ha høy metal låt med growling vokal på, om man er på en fest eller på en annen sosial sammenkomst. Om man ikke liker metal, så liker man virkelig ikke metal. Slik har det vært, og slik vil det alltid bli. Det er egentlig bare å akseptere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå