Skogslik Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Folk bryr seg ikke hovedsaklig om hva man hører på, men heller om man skiller seg ut i klesstil etc, på bakgrunn av musikken man hører på. Det å skille seg ut er en fæl, fæl ting. Usj. Og kan eg spøre grunnen til det? å skile seg ut er bare bra syns eg, da er man stolt over den man er og er uavhengig av andres meninger. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Og kan eg spøre grunnen til det? å skile seg ut er bare bra syns eg, da er man stolt over den man er og er uavhengig av andres meninger. Tror det var sarkasme..håper i alle fall det? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Nei? var seriøs på det innlegget ja. Endret 13. oktober 2007 av gas Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Nei? var eriøs på et innlegget ja. Tror han reffererte til innlegget du siterte Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Tror han reffererte til innlegget du siterte ah ok da Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 jepp det gjorde jeg Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Tror det var sarkasme..håper i alle fall det? Det var nok det, ja. Mulig det var unødvendig, men det å skille seg ut blir ikke positivt mottatt blant folk flest. Sørgelig er det jo, men det er faktisk sant. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Er det ei trong for endå ein tråd der emo-ungar på ungdomsskulen kan sutre over musikksmaken til alle dei andre? Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Blitt i overkant mange slike tråder ja. Og for å si det slik: Svartmetall vil aldri bli godtatt blant folk. Dette er på grunn av folkets fordommer. Dette er musikk som forbindes med satanisme (som forøvrig er latterlig), noe folk tar avstand fra. Endret 13. oktober 2007 av Leptox Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg bryr meg ikke om andres musikksmak, men jeg blir litt irritert når det har blitt spillt hiphop en hel kveld også spør jeg om vi kan bytte til noe annet. Da har jeg fått svaret "Ja, vi setter på rock etter denne sangen her". Det de ikke skjønner er at rock kan være så mangt. De setter så på en kommersiel Linkin Park sang og spør om jeg er fornøyd. Andres musikksmaker irriterer meg ikke, men slike misforståelser av musikk som jeg har gitt et eksempel på over er noe som kan irritere meg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg bryr meg ikke om andres musikksmak, men jeg blir litt irritert når det har blitt spillt hiphop en hel kveld også spør jeg om vi kan bytte til noe annet. Da har jeg fått svaret "Ja, vi setter på rock etter denne sangen her". Det de ikke skjønner er at rock kan være så mangt. De setter så på en kommersiel Linkin Park sang og spør om jeg er fornøyd. Andres musikksmaker irriterer meg ikke, men slike misforståelser av musikk som jeg har gitt et eksempel på over er noe som kan irritere meg. Venn som kalte Led Zeppelin for satan-musikk. Hva har skjedd med verden!? Lenke til kommentar
noodles Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Blitt i overkant mange slike tråder ja. Og for å si det slik: Svartmetall vil aldri bli godtatt blant folk. Dette er på grunn av folkets fordommer. Dette er musikk som forbindes med satanisme (som forøvrig er latterlig), noe folk tar avstand fra.Svartmetall vert ikkje godteke fordi det er ein ekstrem sjanger. Den skal provosere! Sjølvsagt vert den forbundet med satanisme, satanisme er ein viktig del av sjangeren. Det er like tåpeleg å forsvare og allmenngjere svartmetall som å ha fordommar mot det. Det beste du kan gjere er å skrike ut, slå frå deg og syne kven som har hår på ballane (ikkje bokstavleg talt...). Det er det svartmetall handlar om og det er på tide sytande ungar forstår det.Jeg bryr meg ikke om andres musikksmak, men jeg blir litt irritert når det har blitt spillt hiphop en hel kveld også spør jeg om vi kan bytte til noe annet. Da har jeg fått svaret "Ja, vi setter på rock etter denne sangen her". Det de ikke skjønner er at rock kan være så mangt. De setter så på en kommersiel Linkin Park sang og spør om jeg er fornøyd.Andres musikksmaker irriterer meg ikke, men slike misforståelser av musikk som jeg har gitt et eksempel på over er noe som kan irritere meg.Kva om du snur om på situasjonen, ville du kunne tilfredsstilt krava frå hiphop-gjengen? Kan du skilje mellom ulike typar hiphop eller er alt berre bråk? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Venn som kalte Led Zeppelin for satan-musikk. Hva har skjedd med verden!? Led Zeppelin er jo harcore satanister da. Visste du ikke det? AC/DC og Pink Floyd også! Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Venn som kalte Led Zeppelin for satan-musikk. Hva har skjedd med verden!? Uhm, ungdommer blir mer og mer uvitende på alle områder? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg bryr meg ikke om andres musikksmak, men jeg blir litt irritert når det har blitt spillt hiphop en hel kveld også spør jeg om vi kan bytte til noe annet. Da har jeg fått svaret "Ja, vi setter på rock etter denne sangen her". Det de ikke skjønner er at rock kan være så mangt. De setter så på en kommersiel Linkin Park sang og spør om jeg er fornøyd. Andres musikksmaker irriterer meg ikke, men slike misforståelser av musikk som jeg har gitt et eksempel på over er noe som kan irritere meg. Hoho, da har du ikke møtt "techno-generasjonen". ALT som er av elektronisk musikk rangeres som techno. "Rihanna - Umbrella (Techno remix)" er et eksempel på en grov misforståelse. Det er ikke techno, det er ikke trance. Jævla trangsynte folk. Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Venn som kalte Led Zeppelin for satan-musikk. Hva har skjedd med verden!? Mulig h*n tenkte på Stairway To Haven, iom at den kan tolkes satanistisk når man spiller den baklengs? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Mulig h*n tenkte på Stairway To Haven, iom at den kan tolkes satanistisk når man spiller den baklengs? haha XD Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 De setter så på en kommersiel Linkin Park sang og spør om jeg er fornøyd. Som om ikke Pink Floyd og Turboneger er super-kommersielt . Ikke det at jeg kan fordra Linkin Park, altså Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Mulig h*n tenkte på Stairway To Haven, iom at den kan tolkes satanistisk når man spiller den baklengs? Seriøst? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Var en liten periode i starten av ungdomsskolen, hvor jeg ikke var helt komfortabel med at folk visste all musikken jeg hører på, men nå bryr jeg meg ikke i det hele tatt. Vennene mine mobber meg litt fordi de synes jeg hører på teit musikk, og har syk musikksmak. Den er ikke syk, bare litt variert Jeg hører på alt fra rock, metal, pop, blues, rap-hop og punk til danseband, swing, ska og korpsmusikk. Samma hva folk synes, jeg digger musikken, og det er det som er viktig. Dette er irriterende, though: - Herregud, Iron Maiden er så satanmusikk! - Har du noen gang hørt på Maiden? - Nja, hørte to sekunder av en sang på TV'en en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå