ecko Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 jeg blir små irritert når jeg leser i signaturene til noen at rap ikke er musikk. ikke for å forsvare rappen, men er ikke slikt for dumt? hvorfor skal man bry seg om hva andre hører på? man er jo folk uansett. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jo. Det er veldig teit. Hvorfor skulle folk bry seg! Jeg f.eks. hører på alt utenom hiphop og rapp. Men jeg går ikke rundt å sier det suger, selv om jeg skrur av/bytter kanal når det kommer på radioen da selvfølgelig. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvorfor bry seg om hva andre folk mener? Lenke til kommentar
ecko Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvorfor bry seg om hva andre folk mener? for å passe inn å ikke være en einstøling. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 for å passe inn å ikke være en einstøling. For å være som alle andre å ikke skille seg ut? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 For å være som alle andre å ikke skille seg ut? Nei, for å ha sosialt samvær uten at alle skal synes du er en idiot. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Litt OT, men hvis man skiller seg ut på skolen vår så blir man slakta. Jeg er omtrent den eneste på skolen som liker metall og folk slenger dritt til meg hele tiden, men jeg har noen venner da Angående topic: Jeg bryr meg fint lite om alle på skolen min hører på listepop, men at de snakker dritt om metall synes jeg ikke noe om Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Du er ikke alene om å ha alternativ smak. Er den eneste som hører på trance på skolen min og må si det er jækla irriterende å høre på "De kule" si at "dunk-dunk" man kan lage på 10 min er dårlig og de skjærer alt over en kam, Techno. Selv om de hører på metal da så må jeg komme å si at å dundre løs på en gitar, skrike inn i micen og tromme litt ikke er noe særlig vanskeligere . Går veldig mye i listepop og. Når Rihanna - Umbrella tas av lista er det plutselig ingen som har den på spillern lenger, når nesten alle hadde den når den lå på "topp". Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Å bry seg om andre sine komentarer er bare tull, lev livet ditt slik du ønsker uavhengi av andre folk. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg gjør jo det, men fortsatt lite gøy å høre samme dritet etter hverandre, med toleranse og forståelse når man langt, prøver jo å få de til å skjønne at min smak ikke er "simpel" musikk og jeg ser ut til å ha progresjon Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Nei, for å ha sosialt samvær uten at alle skal synes du er en idiot. Da hadde jeg jaggu funnet meg noen andre å være sosial sammen med gitt... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Rap og listepop har så sinnsykt mye innflytelse i media idag, tror folk som liker annen musikk blir litt lei av det helt enkelt. Og ja, mange som liker metall/rock som blir slakta på skolen. Endret 12. oktober 2007 av Sebbe Lenke til kommentar
valentino Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Folk må få høre på hva de måtte ønske. Det eneste unntaket for min del er når de tvinger meg til å høre på det også. Et eksempel på dette er folk på bussen med dårlige hodetelefoner som har masse lydutslipp. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Folk må få høre på hva de måtte ønske. Det eneste unntaket for min del er når de tvinger meg til å høre på det også. Et eksempel på dette er folk på bussen med dårlige hodetelefoner som har masse lydutslipp. Eller de som går så langt at de faktisk spiller det av på høyttaleren i mobilen. Da er det like før jeg sprekker. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Eller de som går så langt at de faktisk spiller det av på høyttaleren i mobilen. Da er det like før jeg sprekker. uff ja, slike folk som sitter og brifer med det på mobiler og slikt er bare tragisk... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er faktisk ganske snill på det området (a), jeg sjekker alltid hvor høyt det er for andre, før jeg tar på meg øretelefonene. Dvs, er det eldre damer der, skrur jeg ned lyden, er det en eller annen høylydt drittsekk, skrur jeg på full volum. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er faktisk ganske snill på det området (a), jeg sjekker alltid hvor høyt det er for andre, før jeg tar på meg øretelefonene. Dvs, er det eldre damer der, skrur jeg ned lyden, er det en eller annen høylydt drittsekk, skrur jeg på full volum. hehe, godt sagt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 hehe, godt sagt man får høste det man sår, folk me mobiler som brifer er utrolig irriterende, og da bryr jeg meg ikke hvilken musikk-smak vedkommede har (vrir inn litt saklighet på en ancy måte med tanke på topic tittel). Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Andres musikksmak er en grei måte å grovsortere potensielle interessante mennesker. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Folk bryr seg ikke hovedsaklig om hva man hører på, men heller om man skiller seg ut i klesstil etc, på bakgrunn av musikken man hører på. Det å skille seg ut er en fæl, fæl ting. Usj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå