Gå til innhold

bryr folk seg virkelig om hva andre hører på?

ecko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt OT, men hvis man skiller seg ut på skolen vår så blir man slakta. Jeg er omtrent den eneste på skolen som liker metall og folk slenger dritt til meg hele tiden, men jeg har noen venner da ;)

Angående topic: Jeg bryr meg fint lite om alle på skolen min hører på listepop, men at de snakker dritt om metall synes jeg ikke noe om :(

Lenke til kommentar

Du er ikke alene om å ha alternativ smak. Er den eneste som hører på trance på skolen min og må si det er jækla irriterende å høre på "De kule" si at "dunk-dunk" man kan lage på 10 min er dårlig og de skjærer alt over en kam, Techno.

Selv om de hører på metal da så må jeg komme å si at å dundre løs på en gitar, skrike inn i micen og tromme litt ikke er noe særlig vanskeligere :) .

Går veldig mye i listepop og. Når Rihanna - Umbrella tas av lista er det plutselig ingen som har den på spillern lenger, når nesten alle hadde den når den lå på "topp".

Lenke til kommentar
Folk må få høre på hva de måtte ønske. Det eneste unntaket for min del er når de tvinger meg til å høre på det også. Et eksempel på dette er folk på bussen med dårlige hodetelefoner som har masse lydutslipp.

Eller de som går så langt at de faktisk spiller det av på høyttaleren i mobilen. Da er det like før jeg sprekker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...