Gå til innhold

PS3 finner ikke TVersity MediaServer.

Tore

Anbefalte innlegg

Jeg er litt lei av MediaServer problemer, hadde "linksys problemet" inntil de kom med v1.92...

Etter det fungerte TVersity perfekt, inntil i går, nå finner ikke PS3 MediaServer...

PS3 får ip å kobler til internett å alt det der... Bare finner ikke TVersity...

Bruker Wi-Fi siden det er vanskelig, langt (og stygt) å ha kabel fra linksys'n.. det har fungert både på kablet og trådløst før...

Har lastet ned nyeste TVersity og reinstallert... Ingen forskjell...

Sett over instillingene, ser ut som før...

Har stoppet, restartet og styrt med TVersity uten at noe har endret seg...

PS3 sier fortsatt, "fant ingen mediaservere" :cry:

Det kan tyde på et pc problem.? eller router.?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har samme prob. Hadde vert hyggelig å fått svar :s
Fikk du også problemet for noen dager siden.?Hvilken router.?EDIT: jeg fikk faktisk problemet etter jeg fikk løst dette problemet: firefox åpner nettside av seg selv...
Sjekk at mediaserver.exe har tillatelse av brannmuren (og ikke bare tversity.exe).
Du er GULL.! :DBåde TVersity og mediaserver.exe hadde falt bort fra Unntakslisten til brannmuren.!Dette har sikkert noe med den feilrettingen jeg linket til, for jeg fikk også spørsmål om å tillate eller blokkere når jeg startet steam etterpå...Så brannmuren er nøkkelen, tillat unntak på TVersety og mediaserver.exe (port 41952)

Edit, er det ikke fysisk mulig å dobbeltposte på forumet lengre enda det gangner tråden med en løsning.? Liker ikke de oppdatteringene som kom...

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...