Dryzz Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hellu! Lest litt rundt og funnet mange omstridende tråder om hvem anime som er best osv, men for min del er det Naruto det går i, i alle fall gikk i ettersom jeg nå sitter å venter flere uker av gangen på at neste episode skal gis ut :S Lurer litt på om det er serier innenfor samme type sjanger (altså chakra magi, ninjaer, noe som helst Naruto lignende ) som dere kan anbefale? Har testet ut Bleach og Death Note, begge bra, men ikke det samme.. Har ikke kommet lengere enn til omtrent ep. 20 på begge av de... Skal teste ut Hunter X Hunter og Full Metal Alchemist nå, enda usikker på hva de kan tilby... Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvis du ikke er interessert i å finne noe nytt, er jeg redd for at jeg ikke kan hjelpe deg. Det finnes VELDIG SJELDEN to identiske serier når vi ser på trekk. Hvis du vil ha ninjaer og chakra, kan jeg med glede fortelle deg at det er det bare Naruto som har. Men om du vil se ninjaer, sjekk Ninja Scroll eller Flame of Recca Om du vil se chakra, er det plenty. All "superpower" anime inkluderer en eller annen form for abnorm livskraft som knuser fjell og slikt. De to du nevnte har begge hver sin form for "superkraft", men HxH er vel nærmest Narutos Chakra. (Du får ikke se noe til den før langt uti serien, men det tar av når du kommer dit ^^ Men om du liker Shonenserier, hva med Dragonball GT/Z/whatever? Lenke til kommentar
Bastard111 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 ville nok ha sagt HxH som det nærmeste jeg også.... er ikke veldig mye annet som ligner naruto , eller naruto ligner på hxh er det vel Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Hmm, kan ikke si HxH virket så lovende dessverre... Greit nok, dere sier jeg må litt ut i det for å få spenningen, men veit ikke om jeg er villig til å komme meg dit, spesielt nå som jeg har funnet ut av Full Metal Alchemist er helt konge! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 mm, sant. FMA er dødsbra, liker du FMA så liker du mange andre animer også. hvilken episode? Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Vel, startet i dag, så jeg har ikke sett mere enn til og med episode 7, men spennende er det Hvem andre animer er det du tenker på da? Endret 12. oktober 2007 av Dryzz Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Elfen Lied bl.a. Knall serie;) 14-15 episoder Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Skal sjekke de ut i morgen Lenke til kommentar
Instict Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg likte "Kenichi". Ellers så må HxH være min favoritt serie. Det tar litt tid å komme inn i den, men er verdt det. Og Bleach tror jeg tar helt av rundt ep 26? elns. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hmm, kan ikke si HxH virket så lovende dessverre... Greit nok, dere sier jeg må litt ut i det for å få spenningen, men veit ikke om jeg er villig til å komme meg dit, spesielt nå som jeg har funnet ut av Full Metal Alchemist er helt konge! Gi HxH en sjanse. Den starter kanskje litt kjedelig, men tro meg det tar seg oppover. Hvis du vil finne ny serier så kan du ta en titt i Anime anbefalinger-tråden som du finner øverst på siden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 HxH er derfinitivt noe man bør få med seg, som sagt er den litt treg i starten. Men man får mye igjen får å "komme seg dit" Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Kiba er ganske grei anime etter min mening Plot Summary: In an overbuilt world, young Zed dreams of freedom and of a door. While fleeing the authority of his world, he is transported to a completely different place, a world of nature instead of machines. There he meets the young girl Roia and learns that he is a Shard Caster. He can cast Shards and control “Spirits”. Unbeknowst to Zed, his best friend Noah has also travelled to the new world. Noah and Zed become enmeshed in the ways of their new world, while growing into their new abilities. http://www.animenewsnetwork.com/encycloped...ime.php?id=6312 Endret 17. oktober 2007 av AssKicR Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Oi den hørtes intressant ut, den skal sjekkes ut Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tja.. Noen gode magi stuff serier.. Slayers Utawarerumono CLANNAD Kanon Shuffle! Rurouni Kenshin, aka Samurai X Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Last Exile er en spennende serie. Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Om du vil ha noe som minner om Naruto kan du jo bestandig prøve 666- Satan a.k.a O-parts hunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå