Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hei:) Fikk i dag tilsendt portrettbilde fra skolen til min mobil. Skulle overføre bildet til PC-en, men det er i .fl format, så jeg får ikke vist det. Noen som vet hvordan jeg kan konvertere det til .jpeg? Fant ut at filen er låst med begrenset distritibusjon av en eller annen grunn... Noen som vet hvordan jeg kan oppheve denne? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Høres ut som om fotografen har låst bildet slik fordi du ikke skal kunne legge det inn på PC'en og bryte med copyrighten. Da kan vi desverre ikke hjelpe deg med å omgå dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har da betalt for bildet, da er det vel rimelig at jeg skulle få lov til å i det minste SE bildet på skjermen min? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Fotografen eier rettighetene til bildet ditt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har da betalt for bildet, da er det vel rimelig at jeg skulle få lov til å i det minste SE bildet på skjermen min? Nei, du har betalt for bildet i papirformat, vil jeg anta. Ikke .jpg-format. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har betalt for det i .jpeg format jo. Betalte, og fikk det via wap til mobilen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Da stiller jo det hele seg litt annerledes. Hvordan overførte du bildet til PC'en da? Via kabel? Kanskje du kan be om å få tilstendt bildet på nytt pr. mail? Endret 15. oktober 2007 av darkness| Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) over førte det via kabel ja, kan sikkert skrive en mail i morgen, men hadde vært fint om dere kunne prøve å hjelpe meg her Endret 15. oktober 2007 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå