Bønna Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hei, har nettopp bestilt meg http://www.hardwaresecrets.com/article/451/2 fordi min gamle PSU ikke hadde PCI-E kabler, noe jeg trenger siden jeg har kjøpt meg Geforce 8800 GTS 320 MB kortet. så jeg lurer bare på om dette er noe bra, kom med erfaringer Takker for svar. Lenke til kommentar
Fyksen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har også bestilt meg den strømforskyningen og det skjermkortet : ) Hadde vært fint om noen tok seg tid til å svare oss Er den stabil til overklokking f.eks? : ) Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 OCZ StealthXStream 600 W som er laget av Fortron-Source er et greit kjøp til 678kr. Det er en ting som det er lurt å være klar over med denne strømforsyningen. Det er mange OCZ StealthXStream 600 W som har feil på kretsen som regulerer hastigheten på vifta. Dette fører til mye viftestøy på de som har fått en strømforsyning med denne feilen. Ingen av dere vil få problemer med overklokking av PC-en deres med denne strømforsyningen, da 600w er mye mer watt enn dere trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå