Braqua Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Hei! Har noen peiling på om det har skjedd noe med Hammar.no? Jeg bestilte en Wii for en ukes tid siden, ordren ligger fremdeles som "under behandling". Har forsøkt å ringe først kundeservice'n (mail også), så innehaveren på to telefoner, uten respons og nå varamedlemmet i styret hvor jeg får at abonnementet er midlertidig frakoblet. Er de på vei inn i skifteretten? Endret 12. oktober 2007 av Braqua Lenke til kommentar
Caze Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Revisoren sluttet 08.10.2007. Hva det betyr, aner jeg ikke. http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_alle.j...verdi=987719591 Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det betyr at revisoren ikke kan levere et regnskap som han kan stå inne for. Dette betyr i praksis at firmaet er på konkursens rand da de pr. nå har inkassosaker gående for snart 100.000,- Håper du ikke har betalt for Wii'en. Det betyr i så tilfelle høyst sannsynlig at en annen kreditor får dine penger... Men selskapet har en aksjekapital på 150.000,-, noe som forsåvidt er et bedre tegn om de kun hadde hatt 100.000,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå