Wut? Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hei, vet ikke om jeg her postet rett. MEN det jeg lurer på er: jeg vill ha en god FTP klient, som er gratis og enkel. har prøvd smartFTP men den klikker etter en måned. cuteFTP likte jeg ikke helt og guildFTP syns jeg var bare teit. du kan gjerne legge til hva du bruker og hva du liker med denne klienten. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Flashfxp er fin synes jeg, fåes i trial versjon som fint kan brukes selv når prøvetiden er omme. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Den er ikke særlig god, men om du absolutt trenger ett ftp-program i nød kan du bruke Internett Explorer. Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Den er ikke særlig god, men om du absolutt trenger ett ftp-program i nød kan du bruke Internett Explorer. IE? Hur går det seg tel? Lenke til kommentar
neadii Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Om jeg husker riktig så skriver du ftp://ftp.host.com i addresse linja, så kmr det opp ett vindu du skriver brukernavn og pw i. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Er det server eller "browser" du skal ha? Isåfall vis du skal ha server kan du bruke WinFTP. Til browser går du jo ann å bruke IE,FF,Opera OSV. Bare bruk ftp://*Adresse*. Finnes jo programmer som er "laga" for browsing, men der har jeg ikkenoe erfaringer. edit: Det var en før meg Sempron Endret 12. oktober 2007 av Sempron Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg selv bruker smartFTP og har brukt det nå i nermere 3 år. uten at det har klikket. Eller så har du fillzilla sin ftp client som er ganske så god;) Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Er vel den trail-perioden som har gått ut vel..? Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg kjører trail versjonen. det hender av og til at den ikke opner seg. men da trenger enn bare og prøve igjen og da virker det Lenke til kommentar
EDB Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 FlashFXP eller FTPrush fungerer fint. Om du skal skrive inn i en browser er det vel ftp://user:pw@host:port Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 takktakk får alle svar synes FTPRush Va et flott programm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå