orjanmen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ja da var gleden her. melde meg totally free inn i et testpanel, i dag fikk jeg 20 pakker med EXTRA-drops. dette må jeg få si var imponerende. for deg som ønsker å lese mer. trykk her: BUZZADOR Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvilke smaker var det? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hehe, husk at for stort inntak kan ha lakserende effekt Lenke til kommentar
orjanmen Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 haha! Det var de smakene serien hadde å by på! Lenke til kommentar
nree Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Lakserende virkning på extra-drops har vi erfaring med Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hvis det er snakk om de med karamellsmak, så er de skammelig gode! Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kan jeg feks bestille og? Jeg har regga meg nå.... Lenke til kommentar
orjanmen Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvis det er snakk om de med karamellsmak, så er de skammelig gode! Ja det var de med karamellsmak også var deet de andre i den serien Kan jeg feks bestille og? Jeg har regga meg nå.... Ja! Bare klikk på linken du! www.buzzador.moo.no (jeg har lagd den litt enklere) Lenke til kommentar
haalo Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ja! Bare klikk på linken du! www.buzzador.moo.no (jeg har lagd den litt enklere)Og under moo.no-rammen ligger register.php?refstr=orjanmen skjult. Veldig dårlig gjort og sannsynligvis mot forumreglene. Ikke trykk på lenken hans. Lenke til kommentar
orjanmen Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvorfor er dette dårlig gjort? Det er en lang url som jeg kjørte igjennom moo for at den skal være enklere å skrive. og ja! det er et lite vervesystem. Dere får 500 poeng for å verve dere og 250 for å svare på en undersøkelse, jeg får 150 for å verve dere, og jo flere poeng man får, jo flere undersøkelser får man være med på (om dette fungerer vet jeg ikke, men man får uansett 1 pakke, garantert!). Jeg hadde ett gledesutbrudd, og tipset andre folk om å melde seg på, og hvis de verver seg, hvorfor ikke la de verve seg med meg som referent? ...Ser ikke problemet? Hvorfor skulle dette være i strid med reglene? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) ¨Hvorfor er dette dårlig gjort? Det er en lang url som jeg kjørte igjennom moo for at den skal være enklere å skrive.Du var ikke ærlig (innrøm det). ...Ser ikke problemet? Hvorfor skulle dette være i strid med reglene?Skal ikke kalle meg sjøl noen ekspert på reglene, men jeg mener paragraf 6 hindrer rekruttering (som er et virkemiddel Buzzador bruker for å tjene mest mulig). Dette går under MLM, IMHO. Endret 15. oktober 2007 av xNINJA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå