Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Hei. Har i nær desperasjon ringt opp en selger på Finn.no som selger billetter til The Cure-konserten i Oslo 11. februar 2008. Han sa jeg skulle kikke på billettsiden.no for å se om det var flere billetter igjen, og med det første jeg klikket meg inn på siden må jeg si at jeg ble mistenksom bl.a. på grunn av hva jeg vil kalle et dårlig design. Er det noen her inne som har hatt erfaringer med denne siden og evt. kan komme med forslag for/i mot? Er litt tvilsom til å få foreldrene mine til å betale for meg, ettersom jeg ikke har eget Visakort enda, samtidig som jeg stiller meg tvilende til siden. Takker for alle svar! Endret 12. oktober 2007 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Svartebørssalg, altså å selge billettene dyrere enn pålydende er ulovlig, sånn til info . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Svartebørssalg, altså å selge billettene dyrere enn pålydende er ulovlig, sånn til info . Ja, det er helt sant det du sier. Saken er bare at politiet ikke "har lov" til å gripe inn. Skal uansett nå kjøpe billett av en privat selger i stedet. 800kr skal han ha for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå