MrVilla Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Noen som vet hvordan disse kortene er angående støy? Hva ligger dem på? jeg har pc'en i stua og vil helst ikke ha for mye støy. Kommer ikke til å gå ned på speck for å få ett kort som er dårligere enn TI4200. Hvordan er POW-kortene angående støy? Hadde vært fint om det fantes en oversikt en plass som viste dette. Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Har selv et POV Geforce 4 XP 128 MB ram. Dette er et kort du får mye i forhold til pris og det er ganske stille... Har ikke merket noe mye bråk, men det kan jo være pga. alle kabinett viftene Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 ikke kjøp asus sitt bråker mye.....bråker så mye at eg vurdere og selge d... Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 ikke kjøp asus sitt bråker mye.....bråker så mye at eg vurdere og selge d... hmm.. det var rart, har ikkenoe problemer med mitt V8420, blir overdøvd av intel boxed vifta - eneste vifta som bråker noe... Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Point Of View Geforce 4 Ti4200XP er ganske stillegående, har det ikke selv, men svogeren min har et sånt et. Og det er temmelig stille i forhold til mitt Gainward kort :o Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 hmm, eg synes det bråker for mye, så eg sendte mail til komplett og spurte om d var noe galt når korte mitt overdøvde cpu vitfa min på 25bd, men komplett.no sa det skulle hvere sånn. hvor mye bråker cpu vifta di? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 jeg har msi. det bråker ikke så ille. Lenke til kommentar
spindle Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Kjøp det kortet som har best ytelse, og bestill en slik en. Finnes også i på multicom tror jeg. Garantert støyfri! Skal tåle litt overklokking også, alt avhenger av kab-tempen din, eller rettere sagt luftsirkulasjonen.[/url] Lenke til kommentar
barton Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Kjøp en Zalman ZM80A-HP fra 3dfxcool.no da blir det stille. Lenke til kommentar
xpert Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg har et Asus GF4TI4200 kort, viften bråker mye og lagde etter et par uker ulyder under oppstart. Jeg koblet da vekk denne originalviften og stripset på en Zalman 80mm vifte som jeg kjører på laveste turtall via en Zalman fanmate. Den originalviften gjør jo ikke annet enn å bråke, den flytter lite luft. Resultat: kortet er mye kaldere, samt du hører ikke viften. Synes det er helt utrolig at de lager så dårlige kjøleløsninger på disse kortene. GF2 kortene er jo helt borti natta, en liten blekkbit med en nesten usynlig men meget støyende vifte og ikke kjølepasta mellom gpu og ribbe. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Vil heller anbefale at du kjøper et Ati Radeon 9500 128mb til 1500,- og at du satser på å "modde" det til et 9700kort. Mvh,Stian Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg har et Asus GF4TI4200 kort, viften bråker mye og lagde etter et par uker ulyder under oppstart. Jeg koblet da vekk denne originalviften og stripset på en Zalman 80mm vifte som jeg kjører på laveste turtall via en Zalman fanmate. Den originalviften gjør jo ikke annet enn å bråke, den flytter lite luft.Resultat: kortet er mye kaldere, samt du hører ikke viften. Synes det er helt utrolig at de lager så dårlige kjøleløsninger på disse kortene. GF2 kortene er jo helt borti natta, en liten blekkbit med en nesten usynlig men meget støyende vifte og ikke kjølepasta mellom gpu og ribbe. Asus vifta mi uler også i oppstarten Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Har et Gainward Ti4200 128MB. Det støyer veldig lite. Ca 25DB tipper jeg Lenke til kommentar
Elf_ Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Gainward GeForce4 Ti4200-8X 64MB 3,5ns bråker ikke noe spesielt, og jeg har tilfeldigvis et til salgs hvis du vil kjøpe (1300,-) Helt nytt i orginal pakke ikke åpnet. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 kan du heller kjøpe Asus ti4200 128mb korte mitt for 900kr.: P men d bråker Lenke til kommentar
SirDanceAlot Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Noen som vet hvordan disse kortene er angående støy?Hva ligger dem på? jeg har pc'en i stua og vil helst ikke ha for mye støy. Kommer ikke til å gå ned på speck for å få ett kort som er dårligere enn TI4200. Hvordan er POW-kortene angående støy? Hadde vært fint om det fantes en oversikt en plass som viste dette. Abit Siluro GF4 er støysvak med en bra bundle. POW GF4 XP ørlite mer støy men veeeldig bra for klokking....helt grei bundle her også. Prismessig er det ikke mye som skiller kortene...siden jeg har hatt begge kortene selv, vil jeg anbafale deg å gå for ett POW...grei pris hos MAMOZ. Lenke til kommentar
Zamot Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hold deg langt unna Creative, har jeg hørt. Har selv et POV Ti 4200SE, og det bråker ikke mye. Lenke til kommentar
stoy Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 ja, creative støyer en del. Har creative selv.. En kompis av meg har MSI. Det er lite støy på.. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Takker for tilbudene og erfaringene!! Desverre så er dere litt for seine Jeg bestilte et MSI GeForce 4 TI4200 128MB tidligere i dag. Er født i en familie som er utpreget utålmodig, så jeg klarte ikke å vente lenger Regner med å få en betraktelig ytelsesforbedring i forhold til mitt gamle GF2MX 32MB. Søskenbarnet mitt hadde gjort en lignende oppgradering og fikk en skikkelig oppvekker:))) Takk igjen. Skal vurdere den zalman greie hvis det viser seg at det blir for gale. Går den på dette kortet forresten? Lenke til kommentar
johna Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 MSI sitt er meget stille! En kompis kjøpte det nettopp.. Slo POW i overklokking å... meget villig kort. Skal prøve msi neste gang jeg å... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå