Gå til innhold

Fikk en morsom spam mail (vunnet 1.000.000$:P

Laserbeam

Anbefalte innlegg

Dear Andre Nilsen,

You are receiving this message because you joined FreeLotto on Wednesday October 3rd, 2007, from IP Address *sensurert IP :p*. When you registered you agreed to receive messages from FreeLotto. FreeLotto NEVER sends JUNK or SPAM messages. We never send mail to anyone unless they requested it when they registered. If you somehow didn't understand that you were agreeing to receive messages from us at the time you joined PLEASE CLICK HERE TO BE PERMANENTLY REMOVED FROM OUR LIST. In doing so you will also cancel your FreeLotto membership and you will no longer be eligible to play FreeLotto or receive up to $11,000,000.00 in daily prizes. We regret any inconvenience.

Thank you,

FreeLotto Member Services

PAID & PENDING CHECK RELEASE STATUS NOTIFICATION

ACCT # 46485115 / PIN # 116212787

[Link fjernet av moderator]

Andre, PCC, a division of PNI, has awarded over seventy-eight million in US dollars to hundreds of thousands of fortunate recipients in 41 countries; creating fourteen millionaires and four ten million US dollar winners. PNI, a sponsor of online sweepstakes, gives away awards of amounts up to ten million US dollars daily. Andre Nilsen OF Steinberg, review the official listing below to see if you are qualified to receive a check, upon proper submission in accordance with sponsor rules.

FIRST NAME COUNTRY AMOUNT

William UK $1,000,000.00

Andre no $300.00

Roger OH, USA $300.00

Nico Germany $300.00

Andre no $10,000.00

Jennifer CA, USA $1,000,000.00

Claudio Italy $50,000.00

M.K. India $10,000,000.00

Esther Canada $100,000.00

Ariel NV, USA $10,000.00

Jamie Mexico $10,000.00

Kenneth Spain $300.00

Andre no $1,000,000.00

Gareth Australia $50,000.00

Clair Brazil $300.00

Andre, if you're on the Paid and Pending list above, the next step is to verify your PIN # on the following page. It assures you, that upon submitting the winning entry in accordance with the Rules of FreeLotto, using the convenient F.A.S.T. service or the free online entry, Andre Nilsen and only Andre Nilsen will be paid $1 Million (One Million Dollars) in the Classic FreeLotto Game or other prizes.

Jeg er den personen som er uthevet. Jeg hadde meldt meg på noe via SecondLife, men det var ikke FreeLotto.

Og jeg MÅ registrere et bankkort for å motta :p. Jeg lukter kort svindel :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Det høres ikke seriøst ut, så ville droppa det.

Eller snakke med banken..? :p

Kan ikke de sette sånn at det ikke kan bli tatt ut penger, bare settes inn..? (AAANER ikke..)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har også fått slik epost noen ganger. At jeg ble tilfeldig trukket ut og vant 100.000 dollar.

Og nå har jeg dem på min egen sparekonto, not.

Dessverre er det alltid godtroende nordmenn som går i denne fella.

Hvorfor skal ukjente gi deg penger, når du ikke engang har betalt for lodd?`

Tidligere fikk jeg også en norsk epost, om at jeg hadde vunnet en dvd-r. Jeg ble da linket til en norsk side.

Jeg forstod med en gang at det var svindel. Godtroene nordmenn trodde da at de vant en ny og flott dvd-spiller.

Haken var at for å få premien, så måtte man enten betale et gebyr på et par hundre(tror jeg det var), eller abbonere på noe greier. Og det de fikk, var en blank dvd-r plate. Er jo kjekt å ha det og da. Men lønnsomt ble det sikkert ikke.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke fått mine penger ennå jeg...

De er helt sikkert på vei. Men du må kanskje sende noen tusen til dem først, for at de skal få betalt skatt og avgifter og slikt for deg. Men dette er selvsagt helt trygt. For dem. Myndighetene her får ikke gjort stort om du blir svindlet.

Selvsagt er det mange som ønsker å bli "rike", men sånn fungerer verden ikke.

Men jeg lurer på hvor mye de folka tjener jeg. De som sender epostene og prøver å lure folk.

Om bare 1 % av dem som får eposten, blir lurt, så ruller nok pengene fort inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...