Mr.Anki Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Har laget en liten tegning som viser hvor jeg har tenkt til å plasere komponentene mine. Hva tror dere om plaseringen? Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Kan du ikke bruke en bøtte? Vet at det ikke blir helt sånn du hadde tenkt men kan funke! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Hehe, kan jo funke. Men vet ikke helt om jeg vil ha slik tynn plast som topp. Flere forslag? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hva med å lage denne Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Hehe, nei det blir dette: Noen flere innspill og tips å komme med ? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Er rimelig sikker på at jeg har funnet et kabinett jeg kan ta hovedkortbrett fra nå, men maskinen får jeg ikke før i løpet av neste uke tror jeg. Er litt usikker på fargen også, hva synes dere om den blå fargen ? Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Syntes den var pen i blå, men vist du skal ha den som stue-pc så blir den litt "skrik" farge! Men det er min mening, prøv med litt forskjellig, for eksempel grå... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Den blir nok satt ved tv'en på rommet mitt, og her er det en del blå ting. Men hva slags farge vil passe best inn i en vanlig moderne stue? Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Til en vanlig moderne stue ville jeg valgt svart eller sølv... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Nå skal jo ikke maskinen være i noe stue med det første da, har tv på rommet som den skal kobles opp til. Men det er nok ingen dum ide og ta en farge som passer litt mer inn. Kanskje noe metalic hadde blitt fint? Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Få noen til å lage noe kule mønster som du skriver ut og lager "sjablong" (sikker ikke sånn det skriver, men bare folk fatter, ok?) Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Nå skal jo ikke maskinen være i noe stue med det første da, har tv på rommet som den skal kobles opp til.Men det er nok ingen dum ide og ta en farge som passer litt mer inn. Kanskje noe metalic hadde blitt fint? Jeg ville sagt svart ja. Svart metallic kunne nok blitt pent, men husk at metallic-lakk er vanskeligere å lakkere. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Svart er kanskje det som vill ha vært best ja, men jeg synes det blir litt for kjedelig. Men om jeg har på klarlakk over, kan det jo bli en fin da. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Til den runde toppen kan du jo bruke en bøtte av metall... De selger sikkert sånne på Biltema eller lignende butikker... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Ja, får se hva det blir til. Lar dette ligge til jeg er feridg med tentamener og prøver før jul. Quoter meg selv: Har laget en liten tegning som viser hvor jeg har tenkt til å plasere komponentene mine. Hva tror dere om plaseringen? Lenke til kommentar
Nietsroht Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 hvilket tegneprogram bruker du? ikke paint bildene men de andre. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Sketchup. Google har kjøpt det og har en gratisversjon. Goscinny Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 JEg har alltid ønsket meg gjenomsiktig kabinet, og hvis du kobler litt lys inne blir det fett XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå