Mr.Anki Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Komponentene skal få nok luft ja, noe de fikk i MeTube også. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Orker ikke å tegne det Men hva om du flytter på knappen og DVD-rom-en ut på sidene og flytter sideviftene lenger bak... Så forran setter du inn en høyttaler på hvær side av skjermen... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 hmm, ja det kunne vært innteresant Men hva slags høytalere skulle jeg ha montert der ? Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Sånne? http://www.ljudia.no/cgi-bin/no/online/af0no.cgi?id=259021 &cart_id= Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Har hørt noe om at magnetene i slike høytalere ikke er helt bra for andre komponenter slik som harddisken ol. Så den typen velger jeg nok ikke. Men kanskje disse ? Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ja kunne blitt bra! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Det er vel magnet i den du linker til også, Andreas. Kanskje ikke like kraftig, men magnet må det da være i en slik høyttaler? Goscinnt Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Ja. det må vel vær mangnet. Vet at det er magnet i den jeg linket også. Noen som vet målene på de høytallerene? Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Fant ikke noe mål men fant dette bildet Som kansje kan gi en pekepinn http://img430.imageshack.us/img430/6841/dsc014415ox.jpg Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 hehe, de var nok i største laget ja Men hva tror dere om å sette en nintendi wii inn i maskinen ? på motsatt side av skjermen som dvd drevet er. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Hva er poenget med det? ER ikke det bare fryktelig upraktisk? Jeg mener; hva oppnår du med det unntatt en stor, upraktisk boks som ikke passer inn i en moderne stue? Goscinny Endret 18. november 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Hehe, ja egenlig en veldig dum ide om jeg tenker meg litt mer om Edit: Kanskje jeg heller skal lage en minder boks som kan bruks som stue pc ? hva tror dere? Endret 18. november 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
aGal Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hehe, ja egenlig en veldig dum ide om jeg tenker meg litt mer om Edit: Kanskje jeg heller skal lage en minder boks som kan bruks som stue pc ? hva tror dere? Stue PC er skøy ! med en liten skjerm seff... Prøv å lage den så den passer inn nesten hvor som helst uten å dominere for mye.. (sjekk ut prosjektet jeg tenker å begynne med om en liten stund a mr.anki er link til det i min signatur) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Jeg kan jo ta og fjerne det røret jeg har på toppen på skissene mine og fjerne di skrå kantene på siden. Og ha samme skjermen på skissene i front. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Da blir det jo ikke rør-PC Edit: Skriveleif Endret 18. november 2007 av Salbu Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Det må jo ikke bli et rør-kabinett. Kunne ha tatt bare en rør også uten noe fot. Men da blir det nesten likt som aGal sine planer og det vil jeg ikke ha noe av Lenke til kommentar
aGal Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Det må jo ikke bli et rør-kabinett. Kunne ha tatt bare en rør også uten noe fot. Men da blir det nesten likt som aGal sine planer og det vil jeg ikke ha noe av Er mulig jeg skal ha firkanta puff, et fult casebuild, er litt for tynne vegger i min runde boks trur jeg, samt litt liten plass til min hardware. Men det blir ikke avgjort før jeg får snakka med fatter'n senere i kveld eller i morgen. Det er bare å lage sylinderformet om du ønsker Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Kunne ha modet et kjøpt kabinett også da. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hva med å ta utgangspunktet i dette kabinettet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=308662 Lage det i tre (MDF plater) eller noe anna, ha en uttrekkbar skjerm på 7-8" i det kanskje.. Runde av kantene så det ikke blir skarpe kanter.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Det kabinettet du linket til blir for lite synes jeg, vil bygge med ATX eller mATX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå