Gå til innhold

Stemning for nytt prosjekt? TIPS TIL NAVN ?


Anbefalte innlegg

Synes selve ideen om å lage eget kabbinett er kult jeg, om kjølingen blir like bra som ett stort nytt kabinett er uvist men i seg selv å bygge ett kabbinett er vell gøy. har vært inne på tanken etter at jeg så Mr.Anki kabinett. men pga tid og dårlig evne til å bruke tid så har jeg ikke kommet lang. håper det nye prosjektet blir bra !

 

-fredrik- :D

Endret av Figge90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lage noen fine detaljer på utsiden så det blir litt mer å se på. Det er bare en knapp, en sjerm og en hull til cdrom.

 

Du kan lage noen fine plexi dettalger og lyse dem opp med lys, sette inn noen svake lys mellom dvdrom og hullet, sånn at det lyser svakt ifra hullet. risse inn mønsker eller noe i treet.

 

Men anbefaler deg virkelig å lage noe med plexi og lyse det opp, gjøre det orntelig så blir det helt utroligt bra.

Lenke til kommentar

Har du bare tenkt til å ha en lite stripe med plexi?

 

Da hadde jeg heller gått for ingen plexi. Masse fine store plexidetaljer, eller ingen plexi syntes jeg. Å bare ha en strek på side virker litt tullete.

 

Kan sammeligne med bil, tøft med en fet lakkjobb på en bil, med masse flammer og sånt, men bare en strek på den ene siden vil se veldig snålt ut...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...