Mr.Anki Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Svart er egentlig uaktuelt på dette prosjektet, da jeg synes det blir litt kjdelig og orginalt med svart. Lyst til å prøve noe nytt. Men kan se om jeg får laget en skisse med svar. Hva mener du med røde synbare leds/katoder? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Evt. lage hull/ha det på viften sånn at det vises at du har det. Er jo ikke noe vits med leds/katoder om de ikke synes, om du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Du mener å sette inn vifter i sidene? slik som på MeTube? Det var egentlig planen, men har ikke tegnet på. Hva tror dere om det? Jeg hadde tenkt å ikke bruke noe lys på dette kabinettet egenltig, men kanskje en kadote jeg kan skru av og på. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hmm, ja det er jo en mulighet å sette inn vifter på sidene, kunne ha blitt bra. Om du evt. ha tatt to på to av sidene kunne det ha blitt litt tøft, hvis du i tillegg har hatt lys på viftene. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hva slags feil kan skje ved feil plasering? At du får dårlige temperaturer så klart. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Lys i viftene dropper jeg nok denne gangen, da det er veldig irriterende om man skal sove med maskinen på synes jeg. Det hadde også vært rått med en tripple eller dobble radiator på vær side da Hva tror dere? Endret 18. oktober 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
aGal Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Lys i viftene dropper jeg nok denne gangen, da det er veldig irriterende om man skal sove med maskinen på synes jeg. Det hadde også vært rått med en tripple eller dobble radiator på vær side da Hva tror dere? Kunne funka det, eventuelt en som står loddrett (rett opp og ned) bak så det blir et radiator-tårn etc. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Det tror jeg det ikke blir plass til. Og da må jeg vel lage noen store hull i røret, noe jeg ikke skal. Men nå har jeg aldri prøvd vannkjøling så jeg må nok vudere det. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jepp Du må hive deg rundt, skaff mange sponsorer til det kommende projektet! Bedre planleging og slikt. Alt bør være i boks før du starter opp Ikke noe prøving og feiling på det kommende projektet. Lakkerings flausen på MeTube mener jeg var pga prøving og feiling konseptet. Man pusser ikke sølvtøy med vinkelsliper Hadde det ikke vert tøft med noe i stål? Blangt stål, så skinnende at du kan bruke det som speil Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Stål er vanskelig å få tak i (rør) og det blir dyrere. Jeg har heller ikke utstyr jeg trenger for å lage noe i stål. Men det hadde vært morro å lage noe i alluminium om jeg hadde hatt utstyr... Lenke til kommentar
techs Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg stemmer for punktsveist aluminium Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Stål er vanskelig å få tak i (rør) og det blir dyrere. Jeg har heller ikke utstyr jeg trenger for å lage noe i stål. Men det hadde vært morro å lage noe i alluminium om jeg hadde hatt utstyr... Hvis du vill, klarer du og få det til Du er flink til og skaffe sponsorer, og verktøy kan du jo låne av folk Har du søkt til kultur fondet, eller hva det heter? De deler jo ut mye penger. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Kan du si litt mer om kultur fondet? link? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Du får se her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=821515 Der jeg så det Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Har sett litt på det men min kommune har ikke noe slikt tror jeg, har i allefall ikke funnet noe. Eller er det fylket jeg skal gå etter ? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har sett litt på det men min kommune har ikke noe slikt tror jeg, har i allefall ikke funnet noe. Eller er det fylket jeg skal gå etter ? Vet ikke. Det er jo noe somheter FriFond. Du får jo sponsing der også. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Frifond er for grupper/organisasjoner osv. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Frifond går ikke ann å søke på vis det er enkeltpersoner nei Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ok. Leit og høre, tror ikke det er så mange andre enn sponsorer som kan støttedeg da. Er du heldig kan du jo bli sponset med f.eksmaskinvare av folk her på hardware. Hvis du husker Bender`n, den ble sponsa med det av en moderator tror jeg Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Ble sponset av en mod på MeTube jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå