Gå til innhold

Stemning for nytt prosjekt? TIPS TIL NAVN ?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-XHLacM
Jeg har lest gjennom hele tråden nå og likte det "microbølgeovn-designet" ganske godt. Det -uten- den toppen som stikker opp. Nå vet jeg ikke helt om du har bestemt deg for den? Men hva med å ta den 250mm-vifta og felle den ned i toppen slik at den ligger jevnt med overflaten? Synes det ødelegger stilrenheten og selve designet på kabinettet med en slik topp.

Jeg her helt enig med deg på det punktet. Men han har bestemt seg for å lage en "serie" av rør-kabinetter. Dermed er det nødt til å være et rør inne i bildet, på den ene eller andre måten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, det er sant det. Men jeg synes i alle fall at han bør bygge på rørkonseptet på en annen måte, ikke bare sette en teit hatt på toppen av hele sulamitten, hvis du skjønner hva jeg mener. Hvis man er litt mer kreativ tror jeg Anki klarer å peise inn rør-elementet på en annen, litt bedre måte.

Har ingen forslag til hvordan selv, men :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Hva med å ha fullt av rør inne i kabinettet. Feks la skjermkortet være inni et rør som blåse luft over det. Da snakker jeg om et rør som ligger på langs. Ikke slik som man finner i mange andre kabinetter.

Lenke til kommentar

Jeg stemmer for den nederste, men skal jeg være helt ærlig liker jeg ikke noen av dem. Jeg synes kabinettet må være mer rør-ish. Det forrige kabinettet ditt var et rør, dette blir en boks med en runding på toppen.

Edit: dette innlegget var ikke ment for å være negativ, bare min mening.

Endret av Centuss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...