Gå til innhold

Stemning for nytt prosjekt? TIPS TIL NAVN ?

Anbefalte innlegg

Men du skriver et helt ubrukelig innlegg! En kan ikke bare si at ting skulle ha vært bedre, må også si hva en skal gjøre for å få det bedre.

Det er du som er designeren, du må komme opp med nytt og bedere design om folket ikke er fornøyd med det, ellers så vil du få mye negativ kritikk om du begynner å lage noe som folk flest ikke syntes er noe fint. Det er ikke vi som skal fortelle deg hvordan du skal gjøre ting.

Jeg syntes heller ikke den 'boksen' er noe fint, og har ingen ting med data å gjøre, likner mer på noe man kan finne på sære museumer under abstrakte former.

Men om du syntes den er fin som den er, så er det bare å begynne å bygge.

Endret av Hellemyr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Hva med å lage et helt kvadratisk kabinett med en ramme av børstet metall, der det er plexiglass-vinduer på hver side? Hjørnene skal være avrundet og en stand der kabinettet står diagonalt er å foretrekke.

Lenke til kommentar

Det ser jo forsovit helt greit ut, men hva er den runde ringen på toppen til? pizza bord?

Forsovit va vell det en god ide? for i såfall har jeg Copyright © Pizza bord med data i... :innocent:

Det nederste så litt ut som en micro, men med noen flere detaljer så hadde det vært fint :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg lurer også på hvorfor du på død og liv skal ha en diger kreftsvulst på toppen? Den nederste tegningen begynner å ligne på noe. På en eller annen merkelig måte minnte den meg litt om NAD M25.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Men da kan det jo bli bra. Hvis selve pipa hadde vært litt kortere og av plexiglass hadde det blitt kjempetøfft. Spesielt hvis bladene på vifta ble lakkert metallisk slik at den så skarp ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Okei, det hørtes ikke helt enkelt ut :p

Nei, stemmer det. Men hadde det hvert enkelt, ville heller ikke folk vist interesse for prosjektet. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Tenk å plassere grønne katoder bak hovedkortet på en måte, slik at det siger et jevnt grønt lys opp gjennom vifta på toppen. Kunne blitt bra.

Lenke til kommentar
Stemmer det Goscinny ;)

Den nye skissen er vel bedre en den gamle eller?

I toppen blir en en 250mm vifte, mest sannsynelig da.

Iværtfall sykt bra med tanke på å få vekk varmluft som dannes i kabinettet.

Edit: Må også si jeg er svært overrasket over Metube kabinettet ditt. Stå på videre!

Endret av Centuss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...