Hellemyr Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Men du skriver et helt ubrukelig innlegg! En kan ikke bare si at ting skulle ha vært bedre, må også si hva en skal gjøre for å få det bedre. Det er du som er designeren, du må komme opp med nytt og bedere design om folket ikke er fornøyd med det, ellers så vil du få mye negativ kritikk om du begynner å lage noe som folk flest ikke syntes er noe fint. Det er ikke vi som skal fortelle deg hvordan du skal gjøre ting. Jeg syntes heller ikke den 'boksen' er noe fint, og har ingen ting med data å gjøre, likner mer på noe man kan finne på sære museumer under abstrakte former. Men om du syntes den er fin som den er, så er det bare å begynne å bygge. Endret 24. desember 2007 av Hellemyr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hva med å lage et helt kvadratisk kabinett med en ramme av børstet metall, der det er plexiglass-vinduer på hver side? Hjørnene skal være avrundet og en stand der kabinettet står diagonalt er å foretrekke. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Kommer med en oppdadering nå: Hva synes dere om dette? Edit: Evt: Endret 30. desember 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Det ser jo forsovit helt greit ut, men hva er den runde ringen på toppen til? pizza bord? Forsovit va vell det en god ide? for i såfall har jeg Copyright © Pizza bord med data i... Det nederste så litt ut som en micro, men med noen flere detaljer så hadde det vært fint Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg lurer også på hvorfor du på død og liv skal ha en diger kreftsvulst på toppen? Den nederste tegningen begynner å ligne på noe. På en eller annen merkelig måte minnte den meg litt om NAD M25. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Grunnen til "kreftsvulsten", er jo at han vil bygge videre på rør-konseptet sitt ... Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Stemmer det Goscinny Den nye skissen er vel bedre en den gamle eller? I toppen blir en en 250mm vifte, mest sannsynelig da. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hvis det ikke hadde vært for vifta, hadde jeg vært enig med de som sier at det ser teit ut med røret på toppen, men når det er en vifte der blir det litt kult. Blir jo som en slags diger pipe på toppen som blåser ut lufta. ^^ Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Vis det ikke skulle være noe vifte i røret hadde det vært veldig unødvendig ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Men da kan det jo bli bra. Hvis selve pipa hadde vært litt kortere og av plexiglass hadde det blitt kjempetøfft. Spesielt hvis bladene på vifta ble lakkert metallisk slik at den så skarp ut. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Fint å se har dere kommer med ideer Hvor får en kjøpt slike plexi rør da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Det får du ikke kjøpt. Du må nok kjøpe plexiglass, varme det og bøye det selv. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Okei, det hørtes ikke helt enkelt ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Okei, det hørtes ikke helt enkelt ut Nei, stemmer det. Men hadde det hvert enkelt, ville heller ikke folk vist interesse for prosjektet. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Hehe, sant det også ja, med et plexi rør ser en jo komponentene også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Tenk å plassere grønne katoder bak hovedkortet på en måte, slik at det siger et jevnt grønt lys opp gjennom vifta på toppen. Kunne blitt bra. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Tror dere noen glassmestere kan fikse slike rør? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Stemmer det Goscinny Den nye skissen er vel bedre en den gamle eller? I toppen blir en en 250mm vifte, mest sannsynelig da. Iværtfall sykt bra med tanke på å få vekk varmluft som dannes i kabinettet. Edit: Må også si jeg er svært overrasket over Metube kabinettet ditt. Stå på videre! Endret 1. januar 2008 av Centuss Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Nå har jeg planene ganske på plass. Jeg satser på den siste skissen med røret på toppen, får se om røret blir gjennomsiktig eller ikke. Noen flere tips før jeg starter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Lage noen "føtter" slik at det blir hevet litt fra bakken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå