Mr.Anki Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg driver fortsatt å planlegger, er usikker på plaseringen av harddisker. Noen tips? Og flere tips på valg av farge? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 I juleferien skal jeg få planlagt alt ferdig og få ordnet skissene. Muligens så begynner jeg som smått å bygge Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg trenger tips til plasering av on/off kanpp jeg. Kanskje jeg skal plasere de opp toppen av boksen av siden av røret? Updadert skisse: Tips? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Huff Anki :S Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Hva er det som er huff?? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hva er det som er huff?? Designet på den boksen Ble forelska i Me.Tube, men den der ser ikke ut Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Okei, fargen er ikke helt bestemt enda om det er den som er noe av årsaken. På siden der skal det være en vifte. Men hvor skal jeg plasere knappene til power og reset? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Okei, fargen er ikke helt bestemt enda om det er den som er noe av årsaken. På siden der skal det være en vifte. Men hvor skal jeg plasere knappene til power og reset? Likte ikke den "klumpen" på toppen av boksen Kanskje noen bulkin knapper under det displayet? Eller hva det skall være Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Designet på den boksen Veldig enig med deg der. Ser ut som moderne kunst :\ Og har du noe planer om hvordan du skal lage den toppen? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Designet på den boksen Veldig enig med deg der. Ser ut som moderne kunst :\ Og har du noe planer om hvordan du skal lage den toppen? Han klarer nokk og lage den, men om han blir like forelska i den som han blei i Me.Tube er vanskelig og si. JEg falt for det medisinskap/kabinett løsningen noen la ut jeg Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Du likte ikke røret nei, okei. Knapper under eller over dispayet kan kanskje passe ja Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg vil foreslå at du plasserer knappene på den ene siden av displayet. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 okei, satser på to fake (evt. ekte) blugin knapper på ene siden av displayet. Høres best ut det. Hva synes dere om fargen da? Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hva synes dere om fargen da? Jeg syntes fargen ser skikkelig harry ut, tror man kun finner slike farger på 5 år gamle gutter sine rom. Når kabinettet for seg selv er såpass spesielt blir det litt for mye å ha en farge i en klasse for seg selv. Finn heller en farge som er litt mer nedtonet og diskret. Lenke til kommentar
techs Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Okei, fargen er ikke helt bestemt enda om det er den som er noe av årsaken. Les da gutt ! Ellers synes jeg designet kunne vært bedre :/ Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg leser jeg!!! Designet er det sikker ikke alle som liker nei. Men du skriver et helt ubrukelig innlegg! En kan ikke bare si at ting skulle ha vært bedre, må også si hva en skal gjøre for å få det bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hva er det som er huff?? Designet på den boksen Ble forelska i Me.Tube, men den der ser ikke ut Enig der. Ligner på en skoeske med en dorull gjennom. :!: Gleder meg til et enda mer gjennomført prosjekt. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Ligner på en skoeske med en dorull gjennom. :!: Hvis du lager en pinne opp på toppen, kan den jo brukes som dorullholder kombinert med PC! Det kunne jo blitt litt kult. Endret 23. desember 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Hva med å komme med litt ordentlige innlegg her? Noe som gir litt mening? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hva med å komme med flere forslag til design? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå