Mr.Anki Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Hei, Nå som jeg er ferdig med MeTube, har jeg allerede begynnt tanken på et nytt prosjekt. Og lurer på om det er stemmning for at jeg lager et nytt medlem i "rør-serien" min? Et evt. nytt rør-kabinett vil bli ganske så anneledes enn MeTube. Og lakkingen skal bli bedre! Stemning for et nytt rør-kabinett? Mvh Mr.Anki Endret 28. januar 2008 av Zeph Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jaa!!! Enkelt og greit Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 hehe, ja vi får se hva det blir til Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Tips til hvordan det skal være? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Forslag til navn YouTube Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Sleek n' chrome :] Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Noen som vet hvordan det er å dette tre med glassfiber? Og hvordan er glassfiber å jobbe med? Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 ikke akuratt "rør" men.. du kan jo bruke et rør for å lage det.. hade blitt kjempe fett! lag en cola boks /pepsi for den sags skyld så kan den være stående som et tårn, og dør foran.. noe ala' denne mini kjøleskapet: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=J...X&mcat=c582 Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Kan ikke mye om glassfiber, men noe veit jeg. 1. Det er sabla hardt og er derfor litt vanskelig å jobbe med. 2. Lett. 3. Tåler rimelig mye sammeliknet med tykkelse og vekt. 4. Tror det er ganske vanskelig å få en like fin overflate som det båter har uten å ha en form å støype i. Men om du har tilgang til utstyret dette krever, er det jo et veldig greit materiale mht vekt og slikt, vil jeg tro Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Hva slags utstyr er det man må ha da? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Kan tenke meg at glassfiber koster en del også. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Ca hvor dyrt da? Lenke til kommentar
Bjonnar Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hva slags utstyr er det man må ha da? Du trenger ikke mye utstyr for å lage til det du skal ha, det er vel heller etterarbeidet som krever litt mer. Til støpingen så trenger du vel bare en slags form, pensel og kansje en liten rulle til å glatte ut. Glassfibermatte, polyester og herder kan du skaffe på biltema. LINK Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det er nettopp formen som vel blir det vanskelige. Veit ikke om det er definert som utstyr eller hva det er, men du må vel ha det for å kunne støype kabinettet ... Goscinny Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Lykke til og JA sier jeg Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Gjør noen avanserte og komplekse tegninger i sketch-up får du bestemer deg. Altså fullfør prosjektet 90% slik du tror du vil ha det i sketch-up. Da har du mye mer peiling på hvordan det blir og om du vil fullføre prosjektet til siste bit Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Takk for svar Planen min var og først bygge kabinettet i tre også gjøre slik som Bizardo gjorde med Stewie. Noen som har formentinger om dette? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Skjønte ikke helt hva du mente? Du skal først lage et kabinett i tre, og så en dukke alá Bizardos Stewie? Forklar Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har først tenkt til å lage selve kabinettet i tre. Og deretter gjøre slik, sånn at jeg får en fin og hel "flate". På denne måten slipper jeg store sprekker i treverket som jeg må tette med sparkel. Jeg kan også kanskje lage avrundete kanter for å få en fin finish. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå