NothinDoin™ Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Heisann! Har samla sammen 4 personer , trenger en til for å melde oss på cuper , laddere osv... Clanen heter m9x Gaming og vi har spilt 2on2-3on3-4on4 i noen måneder nå.... Skill er low+ ... Vi har egen ventrilo server. Er du interessert er dette noen krav : Du må ha gode headsett med mic. Ingen whining Du må kunne snakke fårståelig norsk. Kun seriøse henvendelser... Send en PM hvis du er interessert! Kun cs 1.6 NothinDoin Endret 21. oktober 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
iMedia_4226 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Heisann! Har samla sammen 4 personer , trenger en til for å melde oss på cuper , laddere osv... Clanen heter m9x Gaming og vi har spilt 2on2-3on3-4on4 i noen måneder nå.... Skill er low+ ... Vi har egen ventrilo server. Er du interessert er dette noen krav : Du må ha gode headsett med mic. Ingen whining Du må kunne snakke fårståelig norsk. Kun seriøse henvendelser... Send en PM hvis du er interessert! Kun cs 1.6 NothinDoin Høres greit ut, jeg er også low/med skilla og leter etter en mer aktiv klan. Jeg er seriøs og vil gjerne være med. Skal jeg få steam accountname så jeg kan adde dere? Dere kan adde meg, min steamaccountname er: dexxter_headwiper Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 kunne trya jeg om dere fortsat leter, sender en pm Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Skal høre med clan leaderen [CL] ,men tror vi har funne en... Endret 29. oktober 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 forresten har msn mirc skype xfire vtmix ts bra headsett med mic (tror jeg hvertfal) lenge sia eg har spilt seriøs cs, men savner det. kan vel navna i de fleste banene og Lenke til kommentar
iMedia_4226 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Skal høre med clan leaderen [CL] ,men tror vi har funne en... Selv om CL har funnet en lønner det seg for en passe PROFF klan og ha mer enn akkurat nok folk til pcw! Hvis en er hos bestemor og en annen på hytta, mens siste man får ikke lov å spille den dagen, hvordan skal det ha det morro med pcw da? Ærligtalt ta med flere enn 5 i en klan. Ta med så mange som vil er mitt tips! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg skal høre med han i mårra...Dere får sikkert try! Men vent til i mårra da.. Lenke til kommentar
iMedia_4226 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Jeg skal høre med han i mårra...Dere får sikkert try! Men vent til i mårra da.. Jeg kan ca kl 8 - halv 9 tiden idag BTW har dere egen dedicated server på cs? edit: server sprsmålet Endret 31. oktober 2007 av iMedia_4226 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 bruker ikke dedikated server nei... Det gir hi-ping å ingen som årker å holde en oppe... Men dere gutta kunne få try... Send en PM med steam accaunter deres Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 si når du har lagt meg til da! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Har lagt deg til nå, du trenger bare godta Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Ingen flere som er intresert i å joine ellr? ^^, Lenke til kommentar
xerxas Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ingen flere som er intresert i å joine ellr? ^^, joo gjerne... legg meg til så kan vi snakke steam id: budd15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå