hYLeAPe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Her kan dere kommentere modden min, komme med gode forslag til ting jeg kan gjøre i workloggen(dette er min første worklog her på forumet;) Kommenter i vei:) Kom med forslag på hva jeg kan ha på toppen av fronten! Endret 15. oktober 2007 av hYLeAPe Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ser stilig ut, gleder meg til resultatet. Men det vinduet på siden, hvorfor den formen på det? Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det står hYLeAPe der, hvis du ser etter. Tror dette kan bli bra, men revurder formen på vinduet. Selvom det er nicket ditt, tror jeg kanskje det hadde sett bedre ut med noe litt mer... cleant? Btw, du bør endre navnet på worklogen. Det er under tre ord. Kall den heller for "Prosjekt: hYLeAPe's casemod #2" eller noe Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) tenkte på en stor X eller noe, men blir liksom så lite unikt...men bare kom med forslag... Så angående 3 ord...det er jo liksom 1prosjekt 2hyleape-3case....menmen...får se Synes egentlig det er latterlig at 3-ords-regelen berører worklogs...! Endret 12. oktober 2007 av hYLeAPe Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg tror de ser på hvor mange mellomrom det er, ikke hvor mange sammensatte ord. Var jeg deg, ville jeg laget et vindu som matcher foran. Eller bare et firkantet et, med avrundede kanter Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg tror de ser på hvor mange mellomrom det er, ikke hvor mange sammensatte ord. Var jeg deg, ville jeg laget et vindu som matcher foran. Eller bare et firkantet et, med avrundede kanter det er jo vindu foran...firkanta med avrundede kanter...det skal være en stor dør over hele foran Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Kan bli riktig stilig dette. Hvilket kabinett er det du skal case-modde? Du må gjerne ta en titt på mitt prosjekt også, om du føler for det. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 har faktisk ikke bestemt meg for ossen "kasse" jeg skal bruke enda...har noen alternativer, + noen andre gamle PC-er jeg skulle få....blir klart i løpet av denne uka.... Det blir et eldre hvitt kabinett av noe slag... Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Da reiser jeg til Tyskland. Blir ikke update på ca 15 dager. Men jeg har funnet kabinettet jeg skal bruke. Et medium stort hvitt(blankt nå) miditower. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hva skjedde? ettersom du stengte av så fort. Bare lurer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå