Sindra Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Heisann alle mann! Jepp, emnetittelen sier vel det meste om hva jeg er ute etter, men litt mer utdypende; På jobben har vi noe som kalles for intranett, som kobler sammen alle dataene, og avdelingene i et samlet nettverk(?). Rett meg hvis jeg tar feil... Her har web-annsvarlig sperret noen internettsider for oss annsatte, og jeg lurer på om det er mulig å komme forbi den sperringen på noen som helst måte? Er lite å gjøre her idag, og dermed tenkte jeg, hvorfor ikke prøve å finne ut av dette, bare sånn for skoy... (Er btw Internett explorer vi bruker som nettleser, hvis det har noe å si) Hvis jeg har glemt å nevne noe som er veldig relevant for å kunne hjelpe meg, er det bare å spørre, så skal jeg prøve å svare på det! Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 gå på google.com skrive cgi proxy , det er webside du kan gå for og gå vidre tilbake til sperede siden og da er den ikke speret mer. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Heisann alle mann! Jepp, emnetittelen sier vel det meste om hva jeg er ute etter, men litt mer utdypende; På jobben har vi noe som kalles for intranett, som kobler sammen alle dataene, og avdelingene i et samlet nettverk(?). Rett meg hvis jeg tar feil... Her har web-annsvarlig sperret noen internettsider for oss annsatte, og jeg lurer på om det er mulig å komme forbi den sperringen på noen som helst måte? Er lite å gjøre her idag, og dermed tenkte jeg, hvorfor ikke prøve å finne ut av dette, bare sånn for skoy... (Er btw Internett explorer vi bruker som nettleser, hvis det har noe å si) Hvis jeg har glemt å nevne noe som er veldig relevant for å kunne hjelpe meg, er det bare å spørre, så skal jeg prøve å svare på det! Du kan f;eks gaa inn paa www.top10proxy.com her finenr du hundrevis av sider der du kan gaa forbi blokkinger som det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå