Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Firmware til D-link DIR655 ruter

Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

1.11EU virker helt greit her i alle fall. Merker egentlig ikke noe forskjell i fra versjon 1.03. Det er forskjell i antall kanaler i USA vs. Europa, og det er ikke sikkert at US versjonen vil virke hos deg, slik som jeg har forstått det.

Så for å være sikker går du for EU versjonen. :)

Lenke til kommentar

Jeg har lagt inn 1.10 USA og har ikke noen problemer. Som sagt her så er det jo den siden som dukker opp når man bruker linken i ruteren for å finne firmware.

Men IE7 og Vista bruker ofte jævlig lang tid på å åpne sider, virker ikke som om IE7 får svar, så må refreshe på nytt også funker alt....Tror dette skyldes Vista+IE7 og ikke ruteren.

Lenke til kommentar

Har problemer med at den hopper ifra 11 til 56mb som oftest holder den seg på 11mb. og dessuten mister den kontakten stadig vekk slik at jeg får elendig bittorrent hastighet, veit ikke om det skyldes ruteren eller realtek rtl8187 kortet.(signalene er "utmerket" så er ikke det som er problemet.

Prøvde 1.11eu, prøver nå 1.10usa og hvis ikke det hjelper tar jeg og flasher til 1.03 og holder meg der.

Endret av freddy85
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+3124

Har nå brukt 1.11EU siden den kom ut, jeg må få si at ruteren har vært absolutt dønn stabil med denne firmwaren installert. :) Hadde noen små problemer med at den hang seg ved bytte av IP, dette er nå borte ved denne versjonen (har kabel med 3 timers leasetid på IP adressen i fra ISP).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...