Gå til innhold

Pene musikkavspillinger til PC

melli123

Anbefalte innlegg

Jeg er interressert i en pen musikkavspiller til PC.

Vi har jo alles vår venn Media Center, men jeg er ikke veldig fan av den.

Foobar vet jeg har potensiale. Den vet jeg man kan mekke opp til på bli ganske så snasen, men jeg har ikke funnet ut så om hvordan enda. Noen som vet noe om dette? Noe plugins? Tutorial, hvis det finnes. hehe.

Ellers, er det noen andre alternativer? Jeg er ikke int. i noe tips rundt Winamp.

mvh Vegard Melsom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Winamp er særdeles utviklet for netopp skinning og programmering gjennom grensesnittet dens som heter Wasabi.

Dette har et eget programmingsspråk for skinning og utvidelse av Winamp, så du kan lage nærmest akkurat hva du vil.

Grafikk tror jeg som regel er PNG filer, men jeg har bare såvidt kiket på dette, siden det er ganske omfattende.

Lenke til kommentar

Wiken: Ja kunne vært noe, men for meg så ser dette ut som et nedlastingsprogram...

GeirGrusom: Ja det er det da. Jeg er ikke veldig int. i å måtte lære meg koder ect. Det får holde meg en enkel costum tror jeg. Selvfølgelig, jeg skal ikke skalere det helt ned til kun farger og diverse,men du sier det er ganske omfattende, og det blir igjen litt mye, høres det ut som. Men det er jo selvfølgelig verdt å nevne i denne sammenhengen, ja for all del. Kan jo være den beste for alt jeg veit.Jeg kan vise dere et eksempel som er gjort med Foobar.

Dette viser jo bare hva man kan få til med Foobar. Det var bare det å kunne det da.

foobar.jpg

Dette bildet er hentet fra Hydrogenaudio Forums

Endret av Vegard Melsom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...