helto Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Her er et bilde jeg tok i forige uke, jeg synes det ble ganske bra egentlig. Jeg synes det er to minuser ved bildet: sola har blitt helt utbrendt, også er det kanksje litt dårlig komposisjon siden flåten har havnet i midten. Men hva synes dere? I ettertid er bildet kun beskjært litt også er det fjærnet et stråd som var litt i veien. Men synes dere det er noe mer jeg burde gjøre i photoshop for å få bildet bedre? mvh Helge Endret 12. oktober 2007 av helto Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 dette var skikkelig bra! deilig gjenngivining av stemningen, pluss at du har fått til en stilig innramming av bildet med det gresset der Lenke til kommentar
helto Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 takker noen andre som har noen meninger om bildet? Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Synes bilde blir for defust, og så synes jeg den brygga eller flåta ser limt inn ut i etterkant Lenke til kommentar
helto Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 hm, ja, når du sier det så ser den egentlig litt limt-inn-ut ja... men det er den altså ikke Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Syns det så veldig fint ut på thumbnailen, men ble litt skuffa. Det burde vært breiere, og kanskje hatt litt mer kontrast. Ellers var det fint Lenke til kommentar
helto Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) ja, du sier noe der.. kontrasten kan jeg jo ordne litt med, men bredden er det vanskligere å gjøre noe med nå. Kan jo eventuelt beskjære bildet litt i toppen slik at det virker bredere kanskje...? EDIT: legger til et forslag. Bildet er litt beskåret og kontrasten er økt Endret 12. oktober 2007 av helto Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Dette var veldig bra! Likte steminga i bilde, og hvordan d er komposisjonsmessig! Eneste jeg vil pirke litt på er den blå himmelen til høyre i bilde, den ødelegger litt den stemningen som er i resten av bilde. 8/10 Eirik Lenke til kommentar
helto Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 ja, fint at du legger merke til sånne småting, for da oppdager jeg dem også for den blå himmelen hadde ikke jeg lagt merke til før du sa det. Men det er litt vanskelig å få gjort noe med det i photoshop nå i ettertid også vel, siden himmelen reflekterer seg i vannet innimellom alle stråene... Såå, jeg tror nok den bare får være sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå