Gå til innhold

Demo av Unreal Tournament 3 (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Då kjørere eg 4 dedicated DM servere

olavgg.com:7777

olavgg.com:8888

olavgg.com:9999

olavgg.com:11111

trykk å for console og skriv "open" + url

Hmms, kom bare inn på 11111 en gang... Kom ikke inn på de andre og fikk ikke reconnecta til 11111.. Hadde også 50~ ping når jeg var der, som er ganske rart siden jeg får <20 ca hele tiden når jeg pinger olavgg.com..

Hvordan viser man ping i UT3? Hadde vært kjekt å vite..

Lenke til kommentar

Først var det noe skurr med demoen som fikk skjermen til å flakke da jeg satte opp grafikken, men tenkte som så at det er vel bare å restarte demoen et par ganger. Gjorde det og fikk den til å funke ordentlig, satte alt på fullt, joina en server og begynte å spille... KJEDELIG! Ikke bare selve gameplayet(ja vet at de andre ut spilla er ganske like), men omgivelsene og grafikken. Det eneste jeg syntes var pent var våpna, de var forseggjorte og hadde endel fine bevegelser, men annet enn det så må jeg si at jeg er meget skuffa.

Endret av Kvass
Lenke til kommentar

Huff nei, eg har mistet UT intressen totalt. Greier dessverre ikkje å like konseptet lengre. Så dette var som eg trudde, totatl uintresangt for min el. Kanskje like greitt ettersom det er så mange spill som skal ha sin del av kaka de neste mnd.

Lenke til kommentar
nå har jeg testa med nye skjermkortdrivere og installert demoen på c:

fremdeles samme kræsj problem.

søpledemo!

Tror du glemmer at dette er en beta-demo, ikke en ferdig demo.

jeg såvist ikke glemt dette. og jeg pleier ikke bry med meg betaer, men unreal er verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Husk at testen er gjort i 1024x768 uten noe videre eye candy. Da blir CPU-begrensningen mye mer tydelig. I f.eks. 1600x1200 med 4xAA vil vel kanskje mellomrommet minke en del.

Ja, da er det skjermkortet som spiller en større rolle. Klokke cpu og skjermkort er jo det aller beste :D

Lenke til kommentar
Soleis, bare få nye datorskiten opp å gå etter jobb idag så er det inn og hoppe rundt for å bedrive ablegøyer med svenskane :D

Savner dog muligheten for å bytte nick uavhengig av login name *huttepå gamespy*

Jepp, gamespy er noe dritt.. Verste er at jeg discer fra gamespy etter hvert eneste game, og da mister en alle settings. Dvs at mellom hvert game må jeg disconnecte, trykke noen melding om at jeg disca fra gamespy, logge inn igjen og reconnecte til serveren. Ofte jeg går glipp av starten, og om ikke så er det uansett veldig irriterende.

Lenke til kommentar
lite liv i serverne dine atm eller?

Sukk ja...

Var innom serveren og der kjører UT serverane heilt fint, men eg greier visstnok heller ikkje å koble meg til. Mogleg det er noko gale i softwaren. Restart fikset det, men eg gidder å ikkje kjøre dei lenger då dei vil bare kreve masse administrasjon for å halde dei i gang. Venter heller på ein litt meir stabil utgåve.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...