Gå til innhold

Demo av Unreal Tournament 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her skulle jeg teste hvordan Unreal gjorde seg nytte av alle 4 kjernene. Unreal 3 kjører på alle sammen. Av den grunn er det ikke lenger CPU kraft som er flaskehalsen siden loaden er såpass lav.

 

Hvem sa at det er lenge til spill tok bruk av flere enn to kjerner? Tipper vi vil se det samme i Crysis. Når Intel kommer med 8 kjerner i løpet av neste år tipper jeg det grafiske i PC spill vil eksplodere om ett par års tid.

 

Merk at selv om grafikkinstillingene i Unreal 3 er satt til 5/5, er det bare 3/5 som er synlig fordi Demoen ikke støtter høyere texturer.

 

post-64851-1192394299_thumb.jpg

Endret av Pestilence
Lenke til kommentar

Bra hastighet på torrent for øyeblikket (400kB/s), gleder meg til å prøve :)

 

PS: Gamer.no burde legge til en "how to download" link ved siden av torrentlinkene, dette pga FTP er begrenset og mange har lite peiling på torrents. Det er ofte ikke nok å bare laste ned f. eks Azureus og starte opp, port forward osv er ganske viktig for å få bra hastighet :)

Lenke til kommentar

:realmad: Jeg får bare 1628: Failed to complete installation

 

Noen som vet hva i huleste det betyr? Funker det ikke spillet i windows 64 eller hva fa***??

 

Skulle vel gått ann å spille på min pc:

opteron 185

2 gigg crosair minne

2 stk x1650xt i crossfire

nok diskplass? Leste at noen hadde for lite plass på c:, der har jeg 6 gigg ledig skulle vel holde det? Er jo ikke der spillet skal innstaleres!

 

Jaja hvis ingen har noen vettu ide om hvordan jeg skal få innstalert "dritten" så blir det vel ikke noe testing av denne demoen på meg i hvertfall :cry:

Lenke til kommentar

Som sagt, det har kommet en fix, bare søk på epic forumet... Du må gjøre noe greier som tar 1 minutt for å innstallere, så laste ned ei oppdatert .exefil. Funker helt fint.

 

Edit: siden jeg er sånn en kjernekar(!11) fant jeg det for deg\dere..

 

WinXP 64 installer workaround

1) Click on Start > Control Panel > Administrative Tools -> Local Security Policy

2) Right click on Software Restriction Policies and select New Software Restriction Policies from the popup menu.

3) Left click on Software Restriction Policies, right click on Enforcement, and select Properties from the popup menu.

4) Under Apply software restriction policies to the following users: click All users except local administrators. Click the Apply and OK buttons - you should now be able to install the UT3 Demo

 

We created a fix for the game not starting up on Windows XP 64 and Windows Server 2003 systems. This patch has not undergone the same amount of QA as the released demo so I strongly encourage to ONLY replace the UT3Demo.exe with the one from the patch if you are experiencing the "Modified executable code is not allowed" issue at startup.

 

http://www.epicgames.com/download/UT3Demo-XP64-2K3.zip

 

UT3Demo.exe md5sum: 9ac494f243bdd6d71c2d612d8d98fba3

 

Siddis: http://www.esreality.com/?a=post&id=1457386

 

Linux ut3 beta server!

Endret av HenL
Lenke til kommentar
Her skulle jeg teste hvordan Unreal gjorde seg nytte av alle 4 kjernene. Unreal 3 kjører på alle sammen. Av den grunn er det ikke lenger CPU kraft som er flaskehalsen siden loaden er såpass lav.

 

Hvem sa at det er lenge til spill tok bruk av flere enn to kjerner? Tipper vi vil se det samme i Crysis. Når Intel kommer med 8 kjerner i løpet av neste år tipper jeg det grafiske i PC spill vil eksplodere om ett par års tid.

 

Merk at selv om grafikkinstillingene i Unreal 3 er satt til 5/5, er det bare 3/5 som er synlig fordi Demoen ikke støtter høyere texturer.

 

post-64851-1192394299_thumb.jpg

Jeg tror ikke du kan si sikkert at spillet bruker 4 kjerner ut fra det der. En tråd kan godt "hoppe" fra en kjerne til en annen (vil typisk gjøre det ganske ofte), dermed ser det ut som alle kjernene blir brukt. Det er jo forsåvidt sant, men de blir ikke brukt samtidig. Det må være minst 4 tråder som eksekveres samtidig for at alle kjernene skal taes i bruk samtidig.

Endret av jonny
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke du kan si sikkert at spillet bruker 4 kjerner ut fra det der. En tråd kan godt "hoppe" fra en kjerne til en annen (vil typisk gjøre det ganske ofte), dermed ser det ut som alle kjernene blir brukt. Det er jo forsåvidt sant, men de blir ikke brukt samtidig. Det må være minst 4 tråder som eksekveres samtidig for at alle kjernene skal taes i bruk samtidig.

Du har nok rett i det. Men hvorvidt Unreal 3 engine kjører på flere enn to kjerner er ganske sikkert ifølge Epic sine egne uttalelser.

Her er nok en artikkel om dette.

 

Jeg skal gjøre en ny test i kveld og sjekke om det visuellt sett ser ut som Half-Life 2 kjører på flere enn én kjerne.

Lenke til kommentar

jeg la inn demoen i dag, men har et problem.

 

under oppstart går alt bra, men når "press a key" skjermen kommer opp, så kræsjer spillet til desktop så fort jeg trykker på noe.

 

ser at det er posta en fix greie lenger opp, har ikke prøvd dette enda, mest fordi det vistnok var løsning på et annet problem

Lenke til kommentar
Då kjørere eg 4 dedicated DM servere

 

olavgg.com:7777

olavgg.com:8888

olavgg.com:9999

olavgg.com:11111

 

trykk å for console og skriv "open" + url

 

 

Hmms, kom bare inn på 11111 en gang... Kom ikke inn på de andre og fikk ikke reconnecta til 11111.. Hadde også 50~ ping når jeg var der, som er ganske rart siden jeg får <20 ca hele tiden når jeg pinger olavgg.com..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...