Gå til innhold

Demo av Unreal Tournament 3 (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det her snakket om gamespy forno a ?

Jeg spiller det jo online jeg, og jeg har ikke laget no gamespy account, hvis ikke det lages automatisk når jeg lager meg en profil da ?

Når du lager en "Profile" er det en GameSpy account som blir laget for Stats osv.

Endret av RascZak0
Lenke til kommentar

Hehe..takk Nizzen...var ikke deg jeg sikta spesielt til. Men takk :D

Nizzen: Takk for linken, Nvidia er kongen de fremdeles...de som nekter på det må lese mer, men artig å se at 2000 serien hviser litt mer muskler i dette enn mange andre spill...håper at dette forsetter..Uansett så kommer det drivere fra Nvidia og Ati når spillet her kommer ut for å få noen fps til.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Nå er jeg bare spent på å se quadcore VS Dualcore! Har i min dualcore @ 3,9 nå. Vet ikkje om jeg gidder å sette i min g0 q6600 bare for å teste om det er noe forskjell. Har den quaden på 3,5 da... Over dette er den for varm etter min mening.

Grunnen til at jeg bruker dualcoren, er at jeg føler at jeg får mest ut av den akkurat nå. Om det skulle vise seg at Quaden skulle være vesentlig raskere i f. eks UT 3 så bytter jeg igjen :D

Lenke til kommentar
Får en feil message når jeg starter spillet :(

C:`Program Files\Unrea\Binaries\UT3Demo.exe:Modified executable code is not allowed. Please reinstall the game.

Har prøvd å reinstalle spillet 3 ganger ingen ting fungerer noen ide?

Fant ut det. Det støter ikke windows xp 64

Burde nesten ha vært en stor advarsel på UT3 og xp64, har fått store problemer med maskinen nå etter ut3.

Lenke til kommentar
Hyggelig att du tok deg tid til å svare, det funker helt opp til siste punktet ditt, loading game. Det skjer ikke hos meg :/

Enkelte servere kommer ikke loadingscreen hos meg heller, men flertallet ser ut til å fungere.

Har du router? Åpnet nødvendige porter?

Lenke til kommentar

I demoen til Unreal Tournament 2004 husker jeg at de begrenset teksturinnstillinger til medium, mens i fullversjonen kunne man selvfølgelig stille alt opp til max. Synes det mangler en del innstillinger her, håper på at den ferdige utgaven lar en stille detaljnivåer mer nøyaktig og kanskje også til å få enda bedre grafikk?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...