JonTj Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Får samma dritten. Noen som veit hvordan man kan fikse det:P? Jeg hadde det problemet selv.. Men etter jeg tok en restart av maskinen så funket det helt fint. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Får ikke innstalert spillet jeg heller, får bare opp denn meldingen: Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Var ganske så positiv overaskelse dette spillet Spillt 2 -3 timer nå, må si jeg gleder meg til å få kjøpt fullversjon Må bare få kjøpt meg ny skjerm, så jeg kan dra nytte av enda høyere skjermoppløsning Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Skal prøve å innstalere det på bærbaren min, så kopierer jeg selve mappa med demoen etterpå, kan det funke? Lenke til kommentar
Paul1991 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Skal prøve å innstalere det på bærbaren min, så kopierer jeg selve mappa med demoen etterpå, kan det funke?Det tviller jeg på, Etter mine erfaringer kommer du da til og få opp feilmelding:(Det tviller jeg på, Etter mine erfaringer kommer du da til og få opp feilmelding:(Men det kommer garantert til og funke hvis du foreksempel legger inn innstallasjonsfilen på en minnepen eller brenner det på en CD.. og så tar du og innstaller det fra innstallasjonsfilen etter at du har lagt den inn på den stasjonære PC-en din:D Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Bra spill, men jeg lagger litt. Er det noe jeg kan stille på i settings for å at det skal gå litt bedre? Jeg har stillt oppløsninga til 640x480(?), men lagger litt. Jeg tviler på at det PC-en som har all skylda, for den skal være god nok. Det er en bærbar med: geforce 8600GT, 2GB ram, 2Ghz dual prosessor. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 marius: Du har for ryddig desktop Og selvfølgelig må man blame limewire... "Beta Demo" gir kanskje uttrykk for at den kan ha små problemer. Lenke til kommentar
nst Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg må si meg svært skuffet. Hadde forventet MYE mer. Hva faen er det med at de har intergrert PhysX? Ingen normale mennesker som har det kortet. Ang DX10, så sa de at det eneste DX10 kom til å gjøre var å forbedre ytelsen. Vet at det ikke er de beste teksturene og div snacks i demoen i forhold til hele kaka, men her hadde jeg forventet et PANG! De dret seg affal ikke ut ved å låse spillet til Vista*host*DX10. CPU: Quad Core GFX: 8800GTX RAM: 4GB DDR3 ----- Likevel vil jeg si at det er ekstremt bra spillmotor. Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Bra spill, men jeg lagger litt.Er det noe jeg kan stille på i settings for å at det skal gå litt bedre? Jeg har stillt oppløsninga til 640x480(?), men lagger litt. Jeg tviler på at det PC-en som har all skylda, for den skal være god nok. Det er en bærbar med: geforce 8600GT, 2GB ram, 2Ghz dual prosessor. Jeg har samme oppsett men kjører på 800x600 med instillingene på 2 og da går det helt greit. Du må nok regne med at du ikke får noe stort høyere ytelse på en slik maskin ettersom et 8600M kort er svært dårlig. Det yter tross allt maksimalt kun ca. 20% av et 8800 GT 320 kort... http://www.gamespot.com/features/6180936/i...e;picks;title;4 Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har 3200+, 1gig ram, x800xl 256MB og kjører dette spillet på 1024 med detaljer på 5 og den andre tingen som jeg ikke husker hva heter på 100. Det flyter ok. Merker at jeg har lite ram til tider ved hd lagg. Men fps'en dropper ikke for lavt... dvs. Den ligger rundt 30. Klart dette er litt lite ved f.eks. en compo, men spillbarheten duger ved testing av denne demoen i alle fall =) Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 nokon som veit korleis eg får på hoverboard? :{ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 nokon som veit korleis eg får på hoverboard? :{ Simpelt. Trykk "Q" på tastaturet og voila! Lenke til kommentar
HenL Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Spillet har helt ubruklige menyer. Er så soleklart at det er laget med tanke på at det skal være letter å manuvere med en gamepad. Selve designet er stygt og antall forskjellige forskjellige ting du kan stille på har sunket noe sinnsykt. Gi meg en ekte PC meny og ikke dette homo greiene her. Spillets gameplay var bra derimot. Enig i det minus idiotiske bruken av "homo greiene", men det er jo en beta så vi får håpe dem skjerper det inn. Spesielt sensitivity settings med slider i stedet for nummerverdi er helt idiotisk. Går ikke ann å finstille eller ha den under 1. Store problemer med bugs, ting blir ikke lagra, bruker my documents og en må være logga inn til gamespy(UGG!! :/) for at settings funker osv. Jeg likte UT2004 bedre enn UT1, så jeg liker ikke den økte gravitasjonen, manglende dodge jumping og shield gun og en del andre ting, men det virker fortsatt solid. Er en del bugs og problemer, men det kommer jo av at det er en beta.. Er ikke lenge igjen om de har tenkt å gi det ut i november eller iaf før jul dog.. Liker ikke at alt er så mørkt og dystert heller, men det hjalp litt å sette opp brightness. Forstår ikke hvorfor de nekter å inkludere brightskins og hitsounds.. Er jo essensielt til konkurransespill, og det er så mye mer gøy å spille med det selv når det bare er litt public-server-spilling.. Endret 13. oktober 2007 av HenL Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 De hardbarka U3 folka kommer jo til å stille alt av settings f.eks mus etc med config filer regner jeg med. Lenke til kommentar
HenL Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har fått fiksa bittelitt i ini-filene nå(lite guide her), og alt ser en god del klarere ut nå.. Spilt litt mer nå, ganske gøy! Lenke til kommentar
Toa Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har de fjernet den patetiske double-jumpen fra spillet? Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Den er fremdeles med men ikke så effektiv som i UT04, føles som dette spillet faktisk har gravitasjon i forhold. Lenke til kommentar
RascZak0 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Skuffende utvikling... Greit nok mer fancy og "Awesome graphic/texture". Samme våpna (andre modeller), samme kjøretøyene enkelte med minimale forandringer (andre modeller + en ny som kunne vært tatt rett ifra "Klodens Kamp"). Andre brett, men har da sett lignende brett i de tidligere spillene. (Third person view kunne dem kuttet ut på kjøretøyene) Utviklerne er tomme for nytenking. For lite nytt vist på betaen. kjører 1600x1200 (alle innstillinger makset) NoLag. Endret 14. oktober 2007 av RascZak0 Lenke til kommentar
MrBone Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Er det noen andre enn meg som får startet opp spillet, rotet rundt i menyer men ikke får startet selve spillingen? Utrolig irriterende :/ Lenke til kommentar
RascZak0 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Er det noen andre enn meg som får startet opp spillet, rotet rundt i menyer men ikke får startet selve spillingen? Utrolig irriterende :/ "How to play on inet for dummies" - Pic1: Create Profile> Skriv ditt eget brukernavn og passord> Login. Pic2: Multiplayer> Select Pic3: Join Game> Select Pic4: Velg dine søke innstillinger> Search Pic5: Velg en server med lav ping> Join Server Pic6: Loading game... (Må muligens lage en "Gamespy account" før du får laget account. Var noe rart med dette hos meg) Endret 14. oktober 2007 av RascZak0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg