FJERNET111 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Tja... er bare å se på disse to screenshottene her: http://utforums.epicgames.com/showpost.php...mp;postcount=31 Ser det ut som det første bildet er det noe galt med innstillingene dine Og det andre bildet ser jo skikkelig bra ut. Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) må bare si, det var den kuleste menyen jeg har "prøvd"... Selv om det hadde vært kult med noe alla gammelt UT gui. Forresten, noen som vet hva "% render screen" menes i video setting ? Endret 12. oktober 2007 av [^..^]Christian Lenke til kommentar
Imidura Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Arg. Fryser når jeg trykker login. Måtte til og med restarte maskina nå når jeg prøvte siste gang etter å ha instalert siste skjermkortdrivere som anbefalt på utforums. Noen som sliter med det samme? Noen som har funnet løsning? Kjører xp sp2 (32-bit) og har godt over annbefalte systemkrav. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Blir svett rundt testiklene når folk sier dette her bringer tilbake UT99 følelsen, for spilla etter dette gjikk rett i dass for min del. Dette skal testes i løpet av helgen om mulig. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Har spelt dette i eit par timer nå og storkost meg. Dette er utan tvil spelet som er kongen av deathmatch i framtida. Jumpboots er så fantastisk og adder så mykje value i 1on1 dueller. Rocket launcheren er kraftig, presis og veldig skummel. Våpen balansen er veldig bra! Biorifla er og veldig god nå. Ikkje for kraftig som den var i starten av UT2004 men faktisk ett våpen du kan få gode kills med i FFA og Dueller. Denne demoen har heilt overbevist meg, dette skal kjøpas =) Lenke til kommentar
HenL Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Arf... Funker ikke på windows xp 64bit... Første programmet\spillet jeg har hatt problemer med til nå, men så er det jo en beta I guess.. Er rimelig typisk at den ene gangen jeg har god nok hardware til å spille noe fra starten så er det andre hindre i veien.. Endret 13. oktober 2007 av HenL Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) 1. Rå grafikk 2. Endelig skikkelige menyer i UT 3. Den nye våpenbalansen er så langt konge 4. noen som har ny pc til meg ? Endret 13. oktober 2007 av Pheonix Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Er det bare hos meg eller virker ikke linken til torrenten? Lenke til kommentar
............... Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 damn ass, får bare sånn ut3demo.exe har et problem og må lukkes. Noen som har hatt samme prob og kan hjelpe? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Prøv denne http://forums.epicgames.com/showpost.php?p...mp;postcount=14 Lenke til kommentar
............... Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 fungerte nok ikke så bra. får henge litt på epic forumet å se.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Herlig spill, men det sliter litt på laptopen min. Hvis jeg prøver å justere opp scaling og så restarte spillet spretter den ned på 50% igjen. Jeg innbiller meg at noe av den dårlige grafikken kommer av scalingen. Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 2. Endelig skikkelige menyer i UT Spillet har helt ubruklige menyer. Er så soleklart at det er laget med tanke på at det skal være letter å manuvere med en gamepad. Selve designet er stygt og antall forskjellige forskjellige ting du kan stille på har sunket noe sinnsykt. Gi meg en ekte PC meny og ikke dette homo greiene her. Spillets gameplay var bra derimot. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Ah. Må være første gang jeg hører om "båndbreddeproblemer" fra hw. Dere har alltid pleid å ha et stort overskudd. Har dere en load-sak som vi kan titte på for å se hvor mye båndbredde som spises atm? Edit: Heh, jeg klarer ikke installere demoen fordi jeg ikke har nok ledig plass på C:\. Elendig koding. Kan den ikke pakke ut install-fila til download-folder eller noe istedenfor? :/ Edit2: Wohoo, jeg klarte akkurat å slette nok ting til å kunne pakke ut på C:\. Så valgte jeg å installere til E:\, men den klager allikevel på at det er for lite plass på C:\... Akk Akkurat samme problem jeg fikk, men det ordnet seg jo da etter litt sletting. Litt dårlig at det skal vær sånn, hadde jo tonnevis med GB ledig plass på D hvor jeg prøvde og instalere det. Husker gode gamle UT men har ikke så mye å si enna for må spille det litt mer, men skal la digg skinne igjennom. Heyy så akkurat at forumet har fått nytt interface lenge siden dette skjedde ? Endret 13. oktober 2007 av AllColer Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 demoen vil ikke innstallere hos meg får ikke feilmelding en gang, den "prosentbaren" bare står på 0 og det skjer ingenting når når den skal innstalere, skal prøve en gang til nå Lenke til kommentar
radivx Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg ble utrolig skuffet over denne demoen. Det var liksom Gears of War med UT våpen og spillmodus. UT skal være tøft og brutalt, ikke dystert og dramatisk. Btw. greier ikke gjøre det spesielt høyt på maskinen min. 2GB ram, Q6600, 7800GT, er det grafikkortet som ikke er bra nok? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Spillet her var konge-bra, spilte noen runder når jeg klarte å finne en server som ikke hadde syk høy ping...men da gikk det fintfint must-buy dette ja. Lenke til kommentar
Karanka Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 damn ass, får bare sånn ut3demo.exe har et problem og må lukkes. Noen som har hatt samme prob og kan hjelpe? Får samma dritten. Noen som veit hvordan man kan fikse det:P? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 oppdater skjermkort drivere last ned frå guru3d.com Lenke til kommentar
MeepTheSheep Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg ble utrolig skuffet over denne demoen. Det var liksom Gears of War med UT våpen og spillmodus. UT skal være tøft og brutalt, ikke dystert og dramatisk. Btw. greier ikke gjøre det spesielt høyt på maskinen min. 2GB ram, Q6600, 7800GT, er det grafikkortet som ikke er bra nok? Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg