xm8 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 My rart på Epic's demo forum... http://utforums.epicgames.com/forumdisplay.php?f=336 Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Bare meg eller var grafikken absolutt ikke som vi var lovet ? Jeg ser ingen forskjell mellom dette og UT2004. Hvor er alle high poly modellene som vi skulle få :o Spiller alt på maks men absolutt ikke imponert. Dette er en hel generasjon bak Crysis, samme er Call of Duty 4. Det må være noe seriøst galt med maskinvaren din om du ikke ser forskjell på dette UT og UT2004. Lenke til kommentar
Grillspade Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 UT.. *orgasme* Husker Unreal 1 som krevde PII 233mhz og voodookort. Samt første UT tournament. Seriøst feite greier. Da blir det ikke fylla på meg i helgen. Takk gamer.no )) Det blir fylla med UT, mener du kanskje? ;-) Eller det skulle ihvertfall jeg ha gjort hadde jeg ikke fått en "1628" failed innstall! noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Bare meg eller var grafikken absolutt ikke som vi var lovet ? Jeg ser ingen forskjell mellom dette og UT2004. Hvor er alle high poly modellene som vi skulle få :o Spiller alt på maks men absolutt ikke imponert. Dette er en hel generasjon bak Crysis, samme er Call of Duty 4. Haha Ser ikke forskjell på UT2004 og UT3. Good One! Lenke til kommentar
Equtious Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Får en feil message når jeg starter spillet C:`Program Files\Unrea\Binaries\UT3Demo.exe:Modified executable code is not allowed. Please reinstall the game. Har prøvd å reinstalle spillet 3 ganger ingen ting fungerer noen ide? Fant ut det. Det støter ikke windows xp 64 Endret 12. oktober 2007 av Equtious Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Noen som har noen tips for å få litt fart på nedlatinga? Står jo helt bomstille på 2 kb/s her nå, må nesten være noe feil? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Får en feil message når jeg starter spillet C:`Program Files\Unrea\Binaries\UT3Demo.exe:Modified executable code is not allowed. Please reinstall the game. Har prøvd å reinstalle spillet 3 ganger ingen ting fungerer noen ide? Fant ut det. Det støter ikke windows xp 64 http://utforums.epicgames.com/showthread.php?t=578558 XP64 is not supported in the demo (don't know about full game) Originally is just said Win XP SP2, then it got changed to WinXP SP2 (32 Bit) Jepp. Så det nå, har en kompis som ikke får spillt det og. Utrolig kjipt =\ Endret 12. oktober 2007 av Akarno Lenke til kommentar
nitor Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Skal bli spennende å teste dette. Men dessverre får jeg ikke spilt før til uka Alhe: det kan ta litt tid før du får skikkelig hastighet. Jeg var på 0-3 kb/s i sikkert 10 minutter før det ble fart på sakene. Nå laster jeg opp på 1200-1300 kb/s. Skal la det stå på utover kvelden, og hjelpe til litt Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det må være noe auto ting som leser skjermkort osv ? For hos meg så ikke grafikken spesielt imponerende ut, selvom jeg stilte detaljer osv til maks. Det som gjør at jeg sier dette, er at det burde seriøst ikke flyte bra på 1024 og alt annet på maks hos meg, hardwaren min er ikke bra nok til å gjøre dette med nye spill. Derfor tenker jeg at det må være noe lesing av skjermkort osv. Men det var veldig bra spillemessig, ser for meg at dette kan blir stort når det slippes =) Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Jeg er en smule irritert på PC-en min nå, siden hverken UT eller CoD fungerte, men er meget fornøyd med servererene til Gamer.no, så kan nok la de(CoD, Timeshift og UT) seede til en share ratio på 5 eller noe slikt. Endret 12. oktober 2007 av Pusur1993 Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) UT3 gikk sikkelig smooth her i alle fall! veldig bra! også kan man leke død i spillet ved og trykke på F-knappen :!: her er noen bilder! got to love Green ooze Endret 12. oktober 2007 av MoFFi Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 kjem til å kjøre ein server om 5 minutt, for å joine så drar du fram console med å trykke 'ø' også skriver du: open olavgg.com Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Funka ikke her. Starter opp, og da "svarer ikke" spillet. Skal prøve å installere det på nytt nå, så håper det funker etter det. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Haha Ser ikke forskjell på UT2004 og UT3. Good One! Kanskje satt litt på kanten men jeg syns dette ble dårlig, jeg forventet meg en ren tech demo nesten etter hva Epic har skrytet sånn. Føler de er en generasjon bak Crysis ihvertfall. Nå teller ikke grafikk alt men i Unreal serien så syns jeg det handler mye om grafikk Kanskje de ikke har enablet DX10, sikkert det som gjør det hvis de hele tatt skal støtt det ved release. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Heh, en peer som bruker 迅雷在线. Tviler på at han er norsk. EDIT: Flere Xunlei-peers. :O EDIT2: DHT er selvfølgelig forklaringen. Endret 13. oktober 2007 av xNINJA Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 1500 seeds og kommer ikke over Dobbel ISDN hastighet. Slapp tracker? Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Nå har jeg fått det til å funke;D Må bare vente i 5 min før det starter..:/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Wir muss haben den hurtige internettilchobling! Tilbake til skolebenken, unge mann! :!: "Wir mussen schnelle Internetzugänge haben" Gleder meg til det kommer ut. Et av de få spillene som funker ordentlig i Linux Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 1500 seeds og kommer ikke over Dobbel ISDN hastighet. Slapp tracker? Jeg fikk 8mb/s, ikke noe i veien med trackeren tror jeg Lenke til kommentar
Saint Kalopsia Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Kanskje satt litt på kanten men jeg syns dette ble dårlig, jeg forventet meg en ren tech demo nesten etter hva Epic har skrytet sånn. Føler de er en generasjon bak Crysis ihvertfall. Nå teller ikke grafikk alt men i Unreal serien så syns jeg det handler mye om grafikk Kanskje de ikke har enablet DX10, sikkert det som gjør det hvis de hele tatt skal støtt det ved release. Så er jo saken at spillet for øyeblikket bare kjøres med lav oppløsning på teksturene sine. Husk at dette er beta versjonen og ikke den endelige demoen som kommer ut om noen uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg