TST Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Klar for en uvirkelig turnering i helga? Her er betaversjonen av Unreal Tournament 3-demoen. Les mer Lenke til kommentar
akarno Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Den! Har jeg ventet på Var skuffet når jeg kom hjem fra skolen etter å ha lest at den var kommet der, for å så finne den fjernet fra itavisen! Takk, gamer <3 Som vanlig skuffer dere aldri Endret 12. oktober 2007 av Akarno Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ah! Herlig, herlig, herlig! Faen. Dette skal spilles. Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Er det ikke mulig å få mere enn 100kb/s fra Gamer.no? Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Denne demoen kommer ikke tilfeldigvis på Xbox LIVE også?? Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Er det ikke mulig å få mere enn 100kb/s fra Gamer.no? Jo, hvis du bruker BitTorrent, som vi anbefaler i artikkelen. Vi er nødt til å gjøre det slik for å unngå linjekostnader som går over styr. Evnt. måtte vi hatt et køsystem, men det ville antageligvis vært enda mer frustrerende. Det er dessuten etter all sannsynlighet være raskere å laste ned med 100 KB/s enn å vente sammen med hundrevis av andre i kø for en raskere hastighet. Så, BitTorrent er tingen :-) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Edit: Kjapp DNS-reset, og ting løste seg. Laster ned nå, skal bli spennende å prøve. :] Endret 12. oktober 2007 av Zealuu Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 I see. BitTorrent er tingen? Hmm. Noe snasent fiksfakseri for å kunne ta det i bruk? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har spilt en stund nå og dette var kos, gode gamle UT. Veldig raskt gameplay, virker ikke som om det krevde så mye maskinvare heller, gikk veldig glatt og så ganske bra ut på max i 1680x1050. Kommer nok til å spille retail når den kommer. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 I see. BitTorrent er tingen? Hmm. Noe snasent fiksfakseri for å kunne ta det i bruk? http://www.bittorrent.com/download er en god start. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Dårlig hastighet gitt. uTorrent klarte heldigvis å koble seg til en nederlandsk(?) kar med god upload, men jeg får bare 150kB/s fra xi.hardware.no.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Dårlig hastighet gitt. uTorrent klarte heldigvis å koble seg til en nederlandsk(?) kar med god upload, men jeg får bare 150kB/s fra xi.hardware.no.. Det er tre meget populære demoer i omløp nå: Denne, Call of Duty 4 og TimeShift. Et sted går grensen for hvor mye vår server klarer å dytte ut på en gang, og hvis brukerne ikke er flinke til å dele, vil man til slutt oppleve at hastigheten går ned. Dessverre. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Ah. Må være første gang jeg hører om "båndbreddeproblemer" fra hw. Dere har alltid pleid å ha et stort overskudd. Har dere en load-sak som vi kan titte på for å se hvor mye båndbredde som spises atm? Edit: Heh, jeg klarer ikke installere demoen fordi jeg ikke har nok ledig plass på C:\. Elendig koding. Kan den ikke pakke ut install-fila til download-folder eller noe istedenfor? :/ Edit2: Wohoo, jeg klarte akkurat å slette nok ting til å kunne pakke ut på C:\. Så valgte jeg å installere til E:\, men den klager allikevel på at det er for lite plass på C:\... Akk Endret 12. oktober 2007 av Blib Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har spilt en stund nå og dette var kos, gode gamle UT. Veldig raskt gameplay, virker ikke som om det krevde så mye maskinvare heller, gikk veldig glatt og så ganske bra ut på max i 1680x1050. Kommer nok til å spille retail når den kommer. hva slags maskinvare har du? hvilken kvalitet kjørte du spillet på? Lenke til kommentar
binko Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Folkens! Keep seeding! Wir muss haben den hurtige internettilchobling! Blir gøy det her. Visste forresten ikke at CoD4-demo var ute, shå får vel laste ned den også. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 hyggelig overaskelse til meg a gitt! nettopp oppgradert PC-en min idag! nå har jeg: AMD 64 X2 6000+ 4GB ram Geforce 8800GTX detta burde vel gå ganske grei? Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 hva slags maskinvare har du? hvilken kvalitet kjørte du spillet på? jeg kjørte det på 1920/1080 alt på max med gtx8800 og core 2 duo E6600(3,3Ghz 4Gb vista64 gikk som meieri Smøørr Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) hva slags maskinvare har du? hvilken kvalitet kjørte du spillet på? Det står i profilen, under maskinvare. Virker som spillet/enginen er veldig bra optimalisert, har store forhåpninger når det gjelder Gears of War nå. Endret 12. oktober 2007 av BTK Lenke til kommentar
akarno Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Fikk stabilt 350kbs ned fra gamer sin torrent Laster opp med 80kbs nå til dere andre trengende. Så langt er det HERLIG. Alt går helt glatt med alt på fullt. Og det gode gamle gameplayet er der som jeg håpet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg