Gå til innhold

Demo av Unreal Tournament 3 (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke mulig å få mere enn 100kb/s fra Gamer.no?

Jo, hvis du bruker BitTorrent, som vi anbefaler i artikkelen.

Vi er nødt til å gjøre det slik for å unngå linjekostnader som går over styr. Evnt. måtte vi hatt et køsystem, men det ville antageligvis vært enda mer frustrerende. Det er dessuten etter all sannsynlighet være raskere å laste ned med 100 KB/s enn å vente sammen med hundrevis av andre i kø for en raskere hastighet.

Så, BitTorrent er tingen :-)

Lenke til kommentar
Dårlig hastighet gitt. uTorrent klarte heldigvis å koble seg til en nederlandsk(?) kar med god upload, men jeg får bare 150kB/s fra xi.hardware.no..

Det er tre meget populære demoer i omløp nå: Denne, Call of Duty 4 og TimeShift. Et sted går grensen for hvor mye vår server klarer å dytte ut på en gang, og hvis brukerne ikke er flinke til å dele, vil man til slutt oppleve at hastigheten går ned. Dessverre.

Lenke til kommentar

Ah. Må være første gang jeg hører om "båndbreddeproblemer" fra hw. Dere har alltid pleid å ha et stort overskudd. Har dere en load-sak som vi kan titte på for å se hvor mye båndbredde som spises atm? :)

Edit: Heh, jeg klarer ikke installere demoen fordi jeg ikke har nok ledig plass på C:\. Elendig koding. Kan den ikke pakke ut install-fila til download-folder eller noe istedenfor? :/

Edit2: Wohoo, jeg klarte akkurat å slette nok ting til å kunne pakke ut på C:\. Så valgte jeg å installere til E:\, men den klager allikevel på at det er for lite plass på C:\... Akk

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Har spilt en stund nå og dette var kos, gode gamle UT. Veldig raskt gameplay, virker ikke som om det krevde så mye maskinvare heller, gikk veldig glatt og så ganske bra ut på max i 1680x1050. Kommer nok til å spille retail når den kommer.

hva slags maskinvare har du? hvilken kvalitet kjørte du spillet på?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...