Gå til innhold

Assassin's Creed struggling to fit on 360 DVD and PS3 memory causing problems

Mala

Anbefalte innlegg

Hvorfor poster gaz west bare skepiske og kritiske poster til alt PS3 relatert?
Orkar ikkje bruka tid og kaloriar på å svare på det innlegget ein gong.

Tilbake til topic;

Synes det var snodig at Ubi kom med ei 'pressemelding' at dei sleit med å få spelet på 360 sin DVD, medan dei hadde 'eit minneproblem' på PS3.

Kvifor seier då Patrice at dei har fiksa problemet på 360, utan og nemne noko ang. PS3 problemet?

Har ingenting å seie kva for side eg er på Bromle - med kudos for at du held deg oppdatert på kva eg skriv. Eg syntes det er snodig, og difor kommenterar eg det.

Uff, no brukte eg tid, og kaloriar på å svare, ja ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

moahaha :)

back on topic så kan det kanskje ha noe med konteksten ting har blitt sagt i. Jeg vet ikke dette for sikkert, men si at noen spurte om DVDplassen enda var et problem og de svarte på de spørsmålet. Noe folk har plukket opp. At det kanskje aldri ble spurt om minneproblemer, derfor er det ingen utalelser om det. Selv om dette og kan være i boks. Men vi vet jo ikke, kanskje sitter PS3 eiere med Assasins Creed i Februar neste år og tenker "hmm, så dette var alt oppstyret i november om."

Lenke til kommentar
moahaha :)

back on topic så kan det kanskje ha noe med konteksten ting har blitt sagt i. Jeg vet ikke dette for sikkert, men si at noen spurte om DVDplassen enda var et problem og de svarte på de spørsmålet. Noe folk har plukket opp. At det kanskje aldri ble spurt om minneproblemer, derfor er det ingen utalelser om det. Selv om dette og kan være i boks. Men vi vet jo ikke, kanskje sitter PS3 eiere med Assasins Creed i Februar neste år og tenker "hmm, så dette var alt oppstyret i november om."

thats satan talking.. spillet blir released 15:p hysj alle sammen nå

Lenke til kommentar
thats satan talking.. spillet blir released 15:p hysj alle sammen nå

fekk meg ein latter der...:D

når desilets sa att alt er i orden nå så virker som nokon la ordene i munnen hans...

noen som sa til han att..."du har sagt noko du ikkje skulle ha sagt..sei att alt er i orden"

Akkurat det jeg tenkte når han sa det også.. hehe.. Sjefen har ringt ham og sagt! "Du føkker med forholdet vårt til MS... Si at det er bra igjen eller så blir det fyken!"

Lenke til kommentar
Kansje kansje. Men fortsatt rart at det ikkje blir nemnt noko ang PS3. Trur ikkje SONY syns det er fryd og gammen at produsenten bak det som kan væra ein av årets spel seier at maskina slit med minne problem.

Årets spill tror jeg kan bli å ta i :)

Årets spill uavhengig av sjanger blir det neppe, og spillet har jo ikke akkurat så veldig mye konkurranse i sin sjanger, så.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar
Nei.. for det er nok en egen sjanger som heter "middelaldrende klatremus".

Actionspil?

Hahah, poenget mitt var at få spill kan sammenlignes med AC, så det kan vel fort vinne på sin orginalitet.

Uansett, så tror jeg en av FPS'erne blir årets actionspill. Crysis, COD4, etc.

Lenke til kommentar
Kansje kansje. Men fortsatt rart at det ikkje blir nemnt noko ang PS3. Trur ikkje SONY syns det er fryd og gammen at produsenten bak det som kan væra ein av årets spel seier at maskina slit med minne problem.

Er ikke problemet bare at minnet på Ps3 er vanskligere å utnytte enn Xbox-en sin? Noe som kan løses etterhvert sammenlignet med f.eks plass på dvd som bare kan løses ved å bruke flere dvd-er.

Lenke til kommentar

Er ikke problemet bare at minnet på Ps3 er vanskligere å utnytte enn Xbox-en sin? Noe som kan løses etterhvert sammenlignet med f.eks plass på dvd som bare kan løses ved å bruke flere dvd-er.

jo det stemmer jo egentlig det..men eg trur dei klarer og få alt innpå plata..

Lenke til kommentar
Årets spill tror jeg kan bli å ta i :)
...Eit av...

Trur nok at AC kan bli ein god contender i denne kampen. Eg sa aldri at det ville bli. :)

Nei.. for det er nok en egen sjanger som heter "middelaldrende klatremus".

Actionspil?

hahaha! Satte kaffien i vrangstrupen når eg las det der!

Sant nok, men skal dei legge ved ein memory stick, som PS3 kan nytta som mellomlager då eller? :p
Lenke til kommentar

Hadde sikkert klart oss med cd'er i dag også, men det hadde satt begrensninger for utviklerene, akkurat slik DVD nå har begynt å sette begrensninger. Men Blu-Ray/HD DVD så flyttes denne begrensingen noe hakk opp.

Sant nok, men skal dei legge ved ein memory stick, som PS3 kan nytta som mellomlager då eller?

Hver eneste PS3 har mellomlager ;) HDD

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Å bruke HDD som erstatning for manglende minne er vel omtrent som å bytte ut en Ben Johnsen proppet med steroider på 100 meter i Seoul i 1988 med en pensjonist teipet fast til en rullator.

Det gjøres sånn i dataverdenen, som Fhj nevnte. Har man ikke igjen mere ram så er det ikke så mange andre muligheter enn å cache det til hdd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...