Coffey Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ikke helt riktig: http://avforum.no/avnytt/showproduct.php/product/1436 Næmmen! Sjekk hvem fabrikanten er da :!: Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Skall en tur til den lokale Expert butikken i dag for jeg skall ha noe til å beskytte min Ipod med, så jeg skall spørre hva prisen er der på 40 gb utgaven..... Har handlet en del der før, og har snakket mye med den data ansvarlige der, så kanskje jeg kan få et tilbud Tviler på et tilbud, men det går ann å håpe da **edit : leif** Endret 13. oktober 2007 av Otowi Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Skal koste 3995,- på Expert. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Lite saftig å ta tak i må jeg si...?Hvordan blir online kronglete.?? Søk etter server... join... thats it, utrolig kronglete må jeg si... Nevnte jeg gratis.? Det er tydelig her at du ikkje veit kor bra gjennomført Xbox Live er på de fleste punkter, ein online del er så mye meir einn å jone ein server. Skulle gjerne likt å se dette gratis, men når MS tar seg betalt for ein noe så bra gjennomført arbeid vil eg si eg får mye igjen for lite penger. Men når Sony får implementert saker og ting i 2.0 updaten kan vi muligens klappe i hendene slik at PSN også bli ein sosial konsoll å spille på online. Endret 13. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hvordan blir online kronglete.?? Søk etter server... join... thats it, utrolig kronglete må jeg si... Nevnte jeg gratis.? Om det hadde fulgt med HDMI hadde den uansett vært for kort for meg, heller 100kr billigere konsoll å la meg kjøpe egen kabel som er lang nok.. (10m) Online med PS3 er ikke kronglete, helt riktig! Men den er mangelfull i forhold til 360 og live. Ting er så forbanna mye mer elegant med live. Mens du spiller (uansett spill) har du full tilgang til venneliste, chat og meldinger - se hva andre driver med f.eks, du kan snakke med hvem som helst uansett om de sitter i helt andre spill, sende meldinger, sende spill invites til folk som spiller andre spill og de får opp meldingen, klikker join og dytter inn riktig game disc bare og vips står de ved siden av de i Gears eller hva nå enn de du har invitert de inn i. Så det koster noen kroner til Microsoft, er det 1 krone og 36 øre dagen det var igjen? Men det er verdt det, og det krever mer av Microsoft fordi de står for den delen tjenesten selv mens hos PS3 er det ingen slik sentral tjeneste, slik jeg har forstått det da. Uansett, jeg for min del får råd til 1 krone og 36 øre til MS Live ved å tygge en tyggis mindre om dagen. Satser vel på at noe slikt kommer til PS3 etterhvert. Jeg savner det faktisk. Men - til trådstarter: Jeg synes faktisk ikke snaue 4000 for den nye PS3 modellen er dyrt i hele tatt. Liker du PS3 spillene og ikke minst de kommende titlene - så kjøp en! Og du får en ganske så ok Blu-ray spiller på kjøpet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Liten avstikker her til Dr.Peedee Eg meiner bestemt du sa du hadde ein dedikert BR spiller ved siden av PS3, åssen er bilde på PS3 sammenlignet med denne egentlig? Eg syns bildet på PS3 er strålende, men så har jo heller ingen andre sammenlignings grunnlag enn HD-DVD spilleren til Xbox 360 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Liten avstikker her til Dr.Peedee Eg meiner bestemt du sa du hadde ein dedikert BR spiller ved siden av PS3, åssen er bilde på PS3 sammenlignet med denne egentlig? Eg syns bildet på PS3 er strålende, men så har jo heller ingen andre sammenlignings grunnlag enn HD-DVD spilleren til Xbox 360 Jeg har en Panasonic Blu-ray spiller også. Bildet er identisk i mine øyne. Lyden "best" på Panasonicen fordi den har analoge utganger hvor jeg kan kjøre ukomprimerte PCM 5.1 spor, evt True HD ferdig kodet til forsterkeren. Men det er spesielt for min situasjon da jeg ikke har HDMI på forsterkeren. Hadde jeg hatt det (forsterker med HDMI) så ville jeg fått til like god lyd fra PS3'n. Jeg har også mulighet for å ta imot 24hz signaler på projektoren, og de har ført til at jeg likevel bruker PS3 til BD FILM, tross noe svakere lyd da. Jeg er en billedmann... mer enn lydmann... ei dame kan se veldig bra ut - helt til hun åpner munnen er mitt motto. Så jeg prioriterer de mykere panoreringene jeg får i BD filmer når jeg bruker PS3. De som ikke har mulighet til 24hz inn på TV'n/projektoren kan bare glemme akkurat dette poenget. I går f.eks var det øl og musikk-kveld med en kompis. Så bl.a. Springsteen konsert på Blu-ray. Det er filmet i 1080i/60, altså TV opptak og ikke filmopptak. Hvilket gjør at bildet blir like mykt i panoreringer på begge maskiner, 60hz ut uansett fra begge maskiner. Og da ble det Pansonicen som ble brukt fordi vi da fikk godlyden i det ukomprimerte sporet. Så - jeg har ikke hatt hjerte til å kvitte meg med Panasonicen ennå. Selv om jeg egentlig kanskje ikke trenger den med PS3'n i hus. PS3 er ufattelig mye raskere i oppstart og utførelse av menyvalg enn Panasonicen også. Sukk - et kort spørsmål fra din side og jeg jabber i vei. Off topic til og med. Slap me! Sorry. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Altså, 4000kr for en konsoll du bruker massevis av timer på. Det er ikke dyrt, syntes ikke det var dyrt når den kostet 6000kr heller. Tenk på hva bukser koster. Altså Replay f.eks tar jo faen meg 1000kr+ for noen bukser. Greit nok bukser brukes jo mye de og, men herre man kjøper da flere bukser pr år. En konsoll kjøper man kanksje 3 ganger på 3-4år/hver generasjon. 4000kr for en maskin du skal ha i 2-3 år til, er ikke spesielt dyrt i mine øyne. Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Skal koste 3995,- på Expert. Joda er riktig det ja.... Er forøvrig samma prisen for Windows Vista Ultimate også, sjekket likesågodt når jeg først var der, siden jeg vil ha Vista også, men det er en anen sak... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 .... På Panasonicen, må du bruke HDMI for å få ukomprimerte PCM 5.1 eller klarer den optiske det? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Altså, 4000kr for en konsoll du bruker massevis av timer på. Det er ikke dyrt, syntes ikke det var dyrt når den kostet 6000kr heller. Tenk på hva bukser koster. Altså Replay f.eks tar jo faen meg 1000kr+ for noen bukser. Greit nok bukser brukes jo mye de og, men herre man kjøper da flere bukser pr år. En konsoll kjøper man kanksje 3 ganger på 3-4år/hver generasjon. 4000kr for en maskin du skal ha i 2-3 år til, er ikke spesielt dyrt i mine øyne. Fullstendig enig med deg der.. Forresten så var jeg i Göteborg for litt siden og der var den en Dolce & Gabbana jakke til 8999,- kr...Ja du leste riktig.. 6000 kr for en konsoll med alle de mulighetene, jeg sier billig der. Men f.eks spill er billig vis det koster 599 kr og er shit bra. Men om det koster 599 kr og er sugent, da blir det noe annet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Du kan jo ikke regne med hvor mye den blir brukt, da er det feil. Hvertfall viss du kjøper en dyr Armani dress, brukes lite, men koster flesk Lenke til kommentar
MetalJens Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 ren gjetting, men ser ikke helt hvordan jeg kan ta så mye feil.. ..det betyr, slik jeg ser det, at det står mellom 500,- for å kjøpe NÅ, eller å vente i ubestemt tid, til prisen eventuelt settes ned til 3500,-Hvis du er som meg, at du "vet" du kommer til å skaffe den, så sier jeg bare; Løp og kjøp! 3590,- på zailor nå, tok ikke SÅ lang tid Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 ingen sjans for at 40gb versjonen blir presset ned til 3k-3.5k til jul? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Se posten over deg da for ***** Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 i vanlige butikker da Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Håper og tror at prisen blir droppet til jul ja, hadde vært kult med en gave sån litt på forhånd Lenke til kommentar
Blax Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Oh.. Jeg går nok for expert sin 40GB til 3990,-, og http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...wUAAAEOefQs9Q46 til 499,- Sparer vel 500kr.. Ikke så mye, men det er jo en middels bra fyll ) Lenke til kommentar
Bluesummers Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det store problemet med PS3 (som ligger i stuen min btw) er at det ikke fins et spill som er interessent overhodet. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Øhh, ok Jeg går i alle fall for Fifa08 og SKATE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå